Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BeSen schreef:Palmera schreef:Lijkt mij een ideale oplossing voor die anderen malloten die aan groepszelfmoord doen uit naam van het één of andere opperhoofd: gewoon van de aarde afspringen
Of mensen die je niet wilt even van de aarde afgooien
LBLGypsyCobs schreef:De aarde ís plat hoor!
De rijke mensen leven in het midden, die hebben meer eten en zijn zwaarder.
Daardoor buigt de aarde in het midden een beetje door en loopt al het water naar het midden, soms iets te veel de laatste tijd, dan overstroomt het een beetje.
Aan de randen is dus minder water en weinig eten en veel armoede, dat zijn de derde wereldranden![]()
Het is daar ook warmer omdat ze ietsje hoger en dichter bij de zon zitten.

Basilicium schreef:KoudbloedKim schreef:Omg.
Trouwens, heel soms denk ik weleens dat wij in een soort computerspel leven.
Dat we een soort mieren zijn in een glazen bak en we worden bestudeerd.
You're not wrong...
Foaly schreef:Klijntje schreef:Ik vind de Discworld van Terry Pratchett een stuk leuker:
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/bms0tvyrebd0ka0tewlu.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Discworld_(world)
Jaaaaa, Discworld![]()
Ontopic: leuk idee, maar heeft idd meer weg van het vliegend spagettimonster dan van een serieuze theorie

BeSen schreef:Dit zag ik op de Wikipedia pagina van het vliegende spaghetti monster:
-Wie zich aan de lievernieten houdt, kan na zijn of haar dood in de hemel komen. Deze staat vol met stripperfabrieken en biervulkanen.-
Dus als je Bier erg lekker vind
Basilicium schreef:Tot slot is er educatie. Er zijn nog steeds "hoog aangeschreven" scholen waar zaken als evolutietheorie niet tot het lesprogramma behoren, omdat scheppingstheorie the way to go is. Het is niet heel gek te denken dat een deel van die scholen op zijn beurt nog verder gaat en helemaal in middeleeuws gebeuren blijft hangen wat kennis omtrent de wereld betreft.
ik weet zeker dat niemand op zulke scholen dat gelooft. Over het algemeen komen daar ook slimme mensen van school af en in de Bijbel wordt gewoon gesproken over een ronde aarde