Dott schreef:Houden van zit er wel. Het helpt denk ik ook niet dat ik qua passie wat problemen heb.. maakt het toch allemaal minder intiem ofzo.
Heb er ook al over zitten denken om anders een weekje bij mn moeder te gaan bivakeren, kijken hoe ik me dan voel.
Maar ja, dan moet ik de katten en t huishouden een week in zijn handen laten. Geloof dat er dan weinig van terecht komt
Vooral de katten vind ik lastig
TS, lees deze post nog eens...
Je hebt nu al moeite om hem een weekje het huis en de poezen in handen te geven, zo weinig vertrouwen heb je in 'm. In je hoofd spreek je 'm aan met 'ja jochie... ' . Zie je hem als vader van je kinderen? En als gelijkwaardig partner voor jezelf? Biedt hij jou uitdagingen? Als in: kun je op intellectueel niveau lekker mer hem sparren over dingen in jouw en zijn leven, over 'de grote dingen' die nog in jullie toekomst moeten gaan gebeuren, over het dagelijkse nieuws, politiek, etc? En ook niet onbelangrijk: krijg je je seksleven weer leuk met hem?

t*ring bende moest dat zijn 
:p hahaha.
Het gaat er om hoe hij is t.o.v. jou, in hoe verre jullie bij elkaar passen en hoe jullie je bij elkaar voelen denk ik.