Vakantie en thuis los laten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:16

Wat ik vaak nog het meeste mis is dat de dag zo anders begint.
Normaal voeren we eerst alle beesten, kijken ze na, kroelen een beetje en gaan dan zelf eens eten. Dit duurt meestal al een uur voor we alles gehad hebben, en het zal alleen maar meer worden als we meer beesten hebben.

Vaak gaan we ook niet weg, en als het wel is, is het vaak maar voor een weekendje want dan zijn we het luie gedoe wel weer zat ;)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:11

Amaris schreef:
BarbaLala schreef:

Dat mag je hopen.
Ik kwam thuis bleek dat ze de vissen had laten dood gaan, het stikte van de vlooien, de hele vriezer ontdooid was met als gevolg een waterbalet en een het was een grote rotzooi in huis, niet gezogen etc.

Niet dat een belletje daar wat aan verandert overigens. :=

Dan heb je gewoon de verkeerde op laten passen.

Ik pas zelf op dieren als mensen op vakantie gaan, ik woon dan in hun huis.
Zo heb ik twee gezinnen, beiden met honden, paarden, kippen, katten en vogels.

Geloof maar dat die mensen al jaren helemaal gerust op vakantie gaan en dat ik alles pico bello in orde heb als ze terugkomen.

Maar dat verantwoordelijkheidsgevoel heb je of heb je niet. Jouw oppas had het dus duidelijk niet.

Klopt, maar zo iets verwacht je niet van je beste vriendin die je al 10 jaar kent, althans ik niet.
Een van de redenen dat ik mensen niet vertrouw ook.
De enige die ik 100% vertrouw met m'n dieren is m'n zusje.
Eigenlijk niemand verder.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:30

Ik vind het eigenlijk niet echt gezond als je nooit op vakantie gaat omdat niemand anders voor je beesten mag zorgen :o

Als de dieren gewoon gezond zijn is er niets aan de hand toch? Hier ga ik makkelijk weg voor twee weken. Ze worden prima verzorgd en zo moeilijk is het niet hoor, voor dieren zorgen. Ik denk dat dan vooral ij je hoofd zit dat ze niet zonder jou kunnen en niemand het zo goed kan als jij. Dat lijkt me niet gezond.

vuurneon

Re: Vakantie en thuis los laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:34

Tja, als iemand zich er beter bij voelt om thuis te blijven is dat de gezondste optie; gaat om je eigen geluk en plezier immers en als je niet lekker op vakantie gaat is thuis blijven harstikke gezond :j

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:16

vuurneon schreef:
Tja, als iemand zich er beter bij voelt om thuis te blijven is dat de gezondste optie; gaat om je eigen geluk en plezier immers en als je niet lekker op vakantie gaat is thuis blijven harstikke gezond :j

Tuurlijk is dat zo! :j
Maar geluk en plezier zou volgens mij niet een angst om los te laten als basis moeten hebben..