) grabbelen, heb dagen gehuild dat het zo zonde van.mn geld was hahahaha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) grabbelen, heb dagen gehuild dat het zo zonde van.mn geld was hahahaha
en paardenspullen, toch weer een nieuw dekje, andere kleur peeskappen, uiteraard bijpassende springschoenen, dekens etc. Evaa_ schreef:Ik voel me wel vaker schuldig... Heb echt een shop-verslaving en mag van mezelf niet meer dan 1x per maand schoenen kopen maar heb vandaag m'n 3e paar gekocht deze maand ... (En ik koop helaas ook geen goedkope schoenen....)
Maar je hebt wel altijd leuke schoenen aan 
) En ik voel me helemaal schuldig als ik aan het eind vd maand weinig op m'n rekening heb staan
isawessels00 schreef:EskeGirl schreef:Van sommige Schleich paardjes die ik per se wilde hebben, best flinke prijs heb betaald en ze niet meer voor die prijs kwijt kan
Ja daar heb ik er hier meer dan 100 van staan...met alles (stallen, tuig etc) meer dan 1000 euro er aan uitgegeven...achteraf echt spijt van..
kwita schreef:over de aankoop van een pony, ze was niet echt wat ik zocht maar ze was op haar oude plekje zo zichtbaar ongelukkig.....nu is ze wel gelukkig en kan ik haar niet verkopen om die reden.....want stel je voor ze heeft al zoveel rot dingen mee gemaakt.....
ja het is echt krom maar ik wilde soms wel eens dat ik niet zo een softie was!!!
Ik hoop dat ze je alsnog veel plezier en dankbaarheid geeft
Mirjamsel schreef:Waar ik me echt schuldig over heb gevoeld??? Ik heb heel veel cosmetica producten liggen die niet proefdiervrij zijn.. Aangezien ik nu alles proefdiervrij wil hebben, voel ik me daar echt schuldig over. En weggooien vind ik ook zo zonde.
BarbaLala schreef:Ik voel me standaard schuldig als ik geld uit geef.
Hebben, hebben, hebben. Het geld kan me dan echt niet interesseren, het is echt gewoon kleding kopen voor mijn hebzuchtigheid. Ik heb zo veel dat ik niet eens momenten kan vinden om ze te dragen. Echt een shopverslaafde
! speedfiets_2 schreef:Mirjamsel schreef:Waar ik me echt schuldig over heb gevoeld??? Ik heb heel veel cosmetica producten liggen die niet proefdiervrij zijn.. Aangezien ik nu alles proefdiervrij wil hebben, voel ik me daar echt schuldig over. En weggooien vind ik ook zo zonde.
Zou ik erop mogen wijzen dat er al tientallen jaren cosmetica niet meer op dieren getest word?
Andere dingen zoals medicijen en het gewone paracetemoletje bv wel.
Ik voelde me schuldig dat ik weer eens de primak ben binnen gelopen. Blijft leuk de dingetjes die ze hebben
Het is stomme dure troep, maar stoppen doe ik ook niet. WAAROM?!