Wat draag jij bij je in je handtas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:18

Portemonnee, mobiel, zakdoeken, deo , spiegel, borstel, pepermuntje oid, lippenbalsem/stift.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:19

nou wat ik mee heb: labello, extra make-up, portemenee, zonnebril, haarspeltjes en elestiekjes, sigaretten, deo, als ik naar school ga ofz ook me telefoon oplader en vaak nog wat eten drinken ofz.
edit en ook nog een borstel

Destination

Re: Wat draag jij bij je in je handtas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:22

Ahum
- kauwgom
- pepermuntjes
- handcrème
- desinfectie-gel
- haarschuifjes
- haarelastiekjes
- zakdoekjes
- eau de toilette
- portemonnee
- mini-haarborstel
- externe oplader voor telefoon
- zooi kassabonnetjes :=
- deoderant
- labello

Ik geloof dat dit het wel zo ongeveer was :=

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:22

Portemonnee, telefoon, oortjes, tampons, notitieboekje, kauwgom, telefoonoplader, deodorant, haarelastiekjes, make-up, pennen, flesje water, aanstekers, lipbalsem, borstel, sleutels, zonnebril. En verder nog heel veel zooi als bonnetjes en verdwaalde snoepjes enzo :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:34

Hou je vast :P

Sjaal, Heat defence spray, toegangspasje werk, hoofdstelbontje, 2 mobiele telefoons, fles Guess parfum, Sanex deo, Bus haarlak, hele pak betaalde rekeningen, dressuurproeven, antipluis borstel voor kleren haarvrij te maken, reclamefolders, plastic zakjes, bonnetjes, portemonnee, telefoonoplader, dubbelzijdige tape, tampons, verfkwast, mes, lepels, nog een fles parfum, kurkentrekker, stiekjes, 6 pennen, wasmuntjes, ring, zakdoekjes, kam, haarspelden, plastic tas, tupperwarebakje, random reader, kauwgom, smintjes, 3 sleutelbossen, bevestiging en rekening van mijn vakantie, bestelorder van mijn nieuwe zadel, spiegeltje, 4 lippenstiften, zonnebril, eyeliner, oogpotlood 2 x, mascara, 2 x lipgloss, wimperverdikker/verlenger en een schoudertasje :Y)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:36

Hoe groot zijn die tassen van jullie :oo

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:37

Portemonnee, telefoon, labello, zonnebrandcreme, asperines en mn agenda :)

Meer heb ik niet nodig :D

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:39

Mijn vriend vond dat ik al veel mee sleep, maar als ik sommige lees val ik nog mee :')

Portemonnee, scooterpapieren, flesje water, koekje, pincet, telefoon, tampons/maandverband, labello

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:40

listiglistje schreef:

Sjaal, Heat defence spray, toegangspasje werk, hoofdstelbontje, 2 mobiele telefoons, fles Guess parfum, Sanex deo, Bus haarlak, hele pak betaalde rekeningen, dressuurproeven, antipluis borstel voor kleren haarvrij te maken, reclamefolders, plastic zakjes, bonnetjes, portemonnee, telefoonoplader, dubbelzijdige tape, tampons, verfkwast, mes, lepels, nog een fles parfum, kurkentrekker, stiekjes, 6 pennen, wasmuntjes, ring, zakdoekjes, kam, haarspelden, plastic tas, tupperwarebakje, random reader, kauwgom, smintjes, 3 sleutelbossen, bevestiging en rekening van mijn vakantie, bestelorder van mijn nieuwe zadel, spiegeltje, 4 lippenstiften, zonnebril, eyeliner, oogpotlood 2 x, mascara, 2 x lipgloss, wimperverdikker/verlenger en een schoudertasje :Y)

Wat moet je met een verkwast of mes? Of dressuurproeven? Of reclamefolders? :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:42

_Yasmine_ schreef:
Hoe groot zijn die tassen van jullie :oo

Ik heb altijd van die Big-Bag tassen :')

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:42

make-up ( mascara, bb creme, lipgloss), miniflesje handendesinfectans ( handen wassen zonder water, heeeeel handig onderweg!), zakdoekjes, paracetamol, maandverband, notitieblokje met pen, frisk pepermuntjes :-), klein flesje lekker luchtje

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:43

listiglistje schreef:

Jij hebt een tas in je tas? :')

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:44

Heel veel papiertjes.
Daarnaast agenda, etui, sleutels, parfum, labello, maandverband, haarelastiekjes, naamkaartje en deodorant

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:45

Destination schreef:
listiglistje schreef:

Wat moet je met een verkwast of mes? Of dressuurproeven? Of reclamefolders? :+

verfkwast gekocht bij de action voor mijn tuinpoortje te schilderen
mes, om mijn brood te snijden/smeren
dressuurproeven, ze uit mijn hoofd leren in de pauze en heb ik ze altijd bij mij (kan ik ze niet vergeten als ik ze nodig heb)
Reclamefolders lees ik op mijn werk, maar heb ik iets eruit nodig, gaat hij terug de tas in.

en ja een schoudertas in mijn grote tas :+ :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:47

Nagelschaartjes, nagelvijl, lipgloss, lipbalsem, pen, agenda, autopapieren, portomonee, oordopjes, zakdoek, paspoort en deo.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:49

Tampons, paracetamol, oortjes, telefoonlader, portemonnee, telefoon, autopapieren, huissleutels, autosleutels, haarelastiek, werkpasjes, werksleutels, autowasbox muntjes, labello stick, ventielopzet stuk, pen, stift, schadeformulier, zwitsers zakmes.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:17

Portemonnee, sleutels, autopapieren, lipgloss, deodorant, poncho, plastic tas, zonnebril in een koker, zakdoeken, tampons, haarspeldje, en mn mobiel

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:20

Mijn tas.

10000 pennen, sjaal, deo, maandverband, tampons, paracetamol, medicijnen voor adhd, ibu, rennies, lepeltjestokje van de starbucks, geurtje, sleutels van mn werk, sleutels van het huis, fietssleutels, boek (ALTIJD) portomonee, 2 brillenbakken, 4 pakjes kauwgom, zwitsal zachte creme, leeg verrassings ei ( :') ) usb kabel, powerbank, theezakjes voor het geval er geen thee is die ik lekker vind, oude telefoon, random reader, watten staafjes, agenda, flesje water, Tas voor evt boodschappen, oplader voro telefoon, oplader voor tablet

en ik vraag me altijd af waarom dat mn tas zo zwaar is -O-

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:21

Portemonnee, telefoon, sleutels, dopper (waterfles), zonnebril, externe oplader, deo, oortjes, paracetamol, sigaretten, een hele hoop bonnetjes, pennen, tampons, lippenstift en kauwgom of smintjes. En soms parfum of bodysplash.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:23

Afbeelding

Teveel. Ik draag teveel bij me. -O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:27

Pfoee.
Deo, een voorraad pennen voor het hele jaar, flesje drinken, agenda, telefoon, oortjes, oplader telefoon + powerbank, sigaretten, aanstekers, kauwgom, tampons, nagelschaartje, oogpotlood, hondenkoekjes, zonnebril, sleutels, portemonnee, luchtje, elastiekjes, haarspeldjes, labello, paracetamol, altijd wel iets te snaaien en voor de rest vooral zooi. (bonnetjes, verdwaalde kruimels, plastic prulletjes, etc.)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:00

Mijn handtas is ook m'n luier tas.
Dus naast luiers doekjes potjes speentjes, zitten er tampons in, deo m'n portemonnee, lip smeersels parfum m'n puf en de pufjes van m'n kids.. Te veel hahah..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:21

Ok.. ik heb wel een rugzak ipv handtas :) vind ik veel handiger!
Een jas of vest als je zonder naar buiten kan, want stel je voor dat het later kouder wordt (jup, ook op warme zomerdagen := ) mijn portomonnee, verdwaalde bonnetjes, een zaklamp, kauwgom, pen (vaak zelfs een klein etuitje met spul), tampon/maandverband, flesje voor drinken (vaak leeg omdat ik hem vergeet te vullen :') ), deo, en als ik moet werken mijn werkkleding :)

En dan nog de dingen die je er ooit ingedaan hebt en die je een halfjaar later weer uit je tas vist :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:44

Waarom zou je al die spullen meeslepen?
Ik ben 35 en heb nog nooit een handtas gehad en gebruikt. Het enige dat ik meeneem zijn mijn telefoon, mijn pinpas (die in mijn tel zit) en mijn sleutels.
Et voila. Klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:50

Goof schreef:
Waarom zou je al die spullen meeslepen?
Ik ben 35 en heb nog nooit een handtas gehad en gebruikt. Het enige dat ik meeneem zijn mijn telefoon, mijn pinpas (die in mijn tel zit) en mijn sleutels.
Et voila. Klaar.

Haha, begrijp ik!
Naar de paarden heb ik alleen mijn telefoon, ID en eventueel rijspullen mee :)