Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Haunting schreef:Quad schreef:4x3GB is nog altijd 3GB.
Daarnaast moet je je afvragen of je moederbord wel goed om kan gaan met CFx, of het performance/prijstechnisch niet voordeliger is om je huidige CF opstelling te upgraden naar een nieuw setje.
2x of 4x draaien is echt niet dat je framerate ineens 2x tot 4x zoveel is.
Ja 4x3 = 3 maar in totaal is er 12gb aan het werk om de gegevens te verwerken. Omdat deze gedupliceerd worden kunnen ze sneller verwerkt worden.
Citaat:Framerate is idd niet ineens verdubbeld. Echter wordt deze wel iets hoger uiteraard.
In eerste instantie wil ik quadfire omdat het kan en het leuk staat. Daarnaast heb ik vergeleken of ik al een nieuwe generatie kaarten nodig heb. Nope. Mijn 2 kaarten draaien momenteel nog lekker hoog mee en met quadfire (of eerst trifire) zal dat nog wel zo blijven.

Citaat:En ik moet ook nog geld over houden voor paardenspul uiteraard.
Chasey schreef:Nee, het is één van de coils/spoel die geluid maakt. Ik ben helaas niet de enige die dat probleem heeft.
Maar er is geen oplossing voor. Sommige zeggen dat ik er lijm om moet doen. Maar dat durf ik niet aan.
blackpromise schreef:Mocht Je Ook Dragon Age inquisition Willen Spelen Let Er Dan Op Dat Je Laptop Een QUAD core Heeft. Anders kan hij niet gedraaid worden. Onze 1 jaar oude laptop kan hem dus niet draaien en die hebben we ook als game laptop gekocht. Dus dan is een goedkopere oplossing een ps 4 voor ons.
Kan ik verdorie niet eens gamen in mijn vakantie. Quad schreef:Chasey schreef:Nee, het is één van de coils/spoel die geluid maakt. Ik ben helaas niet de enige die dat probleem heeft.
Maar er is geen oplossing voor. Sommige zeggen dat ik er lijm om moet doen. Maar dat durf ik niet aan.
Coil whine komt nog vaak voor in de voeding, soms op moederbord
Wellicht even kijken of er geen bolle of lekkende condensator op je moederbord zichtbaar is?
[ Afbeelding ]
Xyris schreef:Laat je is inspireren door een Alienware, dat zijn echte gamecomputers. Ik heb destijds (2 jaar geleden) het beste van het beste gekocht en op een enkele downgrade na geen kosten gespaard. Ook in elkaar laten zetten door een bedrijf. Het kostte me inclusief een beeldscherm van 250,- 1500 euro. Ik werk nog steeds met de computer en zelfs de nieuwste spellen zijn geen probleem op de hoogste graphics. Misschien de moeite waard om je te laten inspireren door een Alienware van een jaar of 2 a 3 oud, dan kom je denk ik wel binnen je prijsrange.
- Laat je wel goed adviseren en, als je kan, zet hem zelf in elkaar, kan je zo maar een paarhonderd euro schelen.