Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chillse schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het ook zeker met ze bespreken maar voor ik verkeerde dingen zeg wil ik graag weten hoe ouders daar in het algemeeen over denken.
Ik ben dol op die kinderen hoor, dat weten ze ook. Geen idee hoe kinderen van 3 zich gedragen als ze de hele dag al voor spanning zitten en daarna nog 'stil' moeten zitten voor het diner. Een aparte speelhoek heb ik nog niet aan gedacht bijvoorbeeld. Weet niet of het qua ruimte haalbaar is, maar dat neem ik zeker mee!
jaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan.
Mijn kind hoort bij mij en thats it. Je kan voor jezelf inschatten of je je kind een plezier doet om hem of haar mee te nemen naar een bruiloft, maar als ze op voorhand ze niet welkom zijn blijf ik thuis. Dit zou meer een principe kwestie zijn want vaak bij een feestje laat ik ze thuis want hebben ze er niks aan en gaat ze mee vermaakt ze zich prima of met andre kids of wat speelgoed
jaime_andrea schreef:En wat als ze op de uitnodiging gaan zetten...mensen met blauwe ogen niet welkom. En hey...je partner heeft blauwe ogen?? Uh sorry schat..blijf lekker thuis..schifting er een pizza in, ik ga feesten naar helaas ben jij niet welkom.
De meeste ergenis die ik had op een bruiloft was van mensen die los gingen op de drank en halverwege al niet meer konden staan of lallend en kruipend over de vloer gingen en niet van kids die huppelde Door een zaal gingen of idd in een hoekje lagen te slapen
jaime_andrea schreef:Dus...ik moet de wens van het bruidspaar accepteren, en verder shut up, maar mijn mening word hier hysterisch aangepakt in de zin van...stel je niet aan ...je kind is geen vleesboom..zit je aan je kind geplakt etc etc.
Chill mensen..Zoals TS een idee/mening heeft over kids op bruiloft..zo heb ik er ook 1.
jaime_andrea schreef:Dus...ik moet de wens van het bruidspaar accepteren, en verder shut up, maar mijn mening word hier hysterisch aangepakt in de zin van...stel je niet aan ...je kind is geen vleesboom..zit je aan je kind geplakt etc etc.
Chill mensen..Zoals TS een idee/mening heeft over kids op bruiloft..zo heb ik er ook 1.
Cayenne schreef:jaime_andrea schreef:Dus...ik moet de wens van het bruidspaar accepteren, en verder shut up, maar mijn mening word hier hysterisch aangepakt in de zin van...stel je niet aan ...je kind is geen vleesboom..zit je aan je kind geplakt etc etc.
Je hebt hun wens idd te accepteren. Het is toch geen verplichting dat je komt?
jaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan.
Mijn kind hoort bij mij en thats it. Je kan voor jezelf inschatten of je je kind een plezier doet om hem of haar mee te nemen naar een bruiloft, maar als ze op voorhand ze niet welkom zijn blijf ik thuis. Dit zou meer een principe kwestie zijn want vaak bij een feestje laat ik ze thuis want hebben ze er niks aan en gaat ze mee vermaakt ze zich prima of met andre kids of wat speelgoed