Dat ze met skelters rondscheuren tot daar aan toe, maar moeten bulken als magere speenvarkens gaat me na een paar dagen toch enorm irriteren.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:Is het mogelijk dat je man even in het huis van de buren gaat luisteren met de buurman samen en dat jij jullie geluiden 'nabootst'? Dus, traplopen, naar de wc,tv aan, met schoenen in huis, kinderen laten spelen etc. Dan krijg je een reeel beeld denk ik en kunnen je man en de buurman vast overleggen over wat voor hen acceptabel is.
_Annemiek schreef:har166 schreef:Is het mogelijk dat je man even in het huis van de buren gaat luisteren met de buurman samen en dat jij jullie geluiden 'nabootst'? Dus, traplopen, naar de wc,tv aan, met schoenen in huis, kinderen laten spelen etc. Dan krijg je een reeel beeld denk ik en kunnen je man en de buurman vast overleggen over wat voor hen acceptabel is.
Nogmaals dit is al gebeurdt, 3x al.
Ja mijn kinderen zijn soms luidruchtig boven maar daarvoor krijgen ze van mij op de kop, wat moet ik dan de kids vast binden en duktape omdoen...
eilleen333 schreef:Wij hebben dit ook gehad met de buren. Wij hoorden niets van hen, maar zij alles van ons. Ze konden ons zelfs horen als we op de wc zaten. Of het een grote of kleine boodschap was.
We zijn daar een keer in de kamer gaan zitten terwijl de rest van het gezin zijn ding deed, en dat was echt verschrikkelijk. Kon letterlijk elke scheet horen!
Misschien kan je dat een keer doen? Het is heel vervelend als je niet gewoon kan leven in je eigen huis, maar soms overdrijven de buren niet. Als je het dan zelf een keer kan horen krijg je er meer begrip voor. Ik tenminste wel.
Dus daarna direct schoenen uit, ook om iets te pakken, en meer de andere wc gebruiken die ze niet konden horen. Geen gesprekken in de gang die aan hun woonkamer grensde etc. En daar waren ze wel blij mee.
, dit ga ik echt onthouden zo doelgericht probleem oplossend! 
Alleen kan ik echt niet meer met iemand praten als die tv aanstaat 
kwita schreef:eilleen333 schreef:Wij hebben dit ook gehad met de buren. Wij hoorden niets van hen, maar zij alles van ons. Ze konden ons zelfs horen als we op de wc zaten. Of het een grote of kleine boodschap was.
We zijn daar een keer in de kamer gaan zitten terwijl de rest van het gezin zijn ding deed, en dat was echt verschrikkelijk. Kon letterlijk elke scheet horen!
Misschien kan je dat een keer doen? Het is heel vervelend als je niet gewoon kan leven in je eigen huis, maar soms overdrijven de buren niet. Als je het dan zelf een keer kan horen krijg je er meer begrip voor. Ik tenminste wel.
Dus daarna direct schoenen uit, ook om iets te pakken, en meer de andere wc gebruiken die ze niet konden horen. Geen gesprekken in de gang die aan hun woonkamer grensde etc. En daar waren ze wel blij mee.
wat eerlijk en moedig van je om dit te doen en toe te geven!!, dit ga ik echt onthouden zo doelgericht probleem oplossend!
. _Annemiek schreef:We hebben idd niet veel aan de muur hangen, zou dat echt verschil maken ja, gordijnen hebben we ook niet ja rolgordijnen maar niet die lange tot de grond.
Ga meteen de winkels in om dingen te halen als dat echt helpt.
_Annemiek schreef:We hebben idd niet veel aan de muur hangen, zou dat echt verschil maken ja, gordijnen hebben we ook niet ja rolgordijnen maar niet die lange tot de grond.
Ga meteen de winkels in om dingen te halen als dat echt helpt.
eilleen333 schreef:Dus daarna direct schoenen uit, ook om iets te pakken, en meer de andere wc gebruiken die ze niet konden horen. Geen gesprekken in de gang die aan hun woonkamer grensde etc. En daar waren ze wel blij mee.
Mijn benedenburen konden mij altijd horen lopen met schoenen aan. Sindsdien dus ook bij de deur schoenen uit en lekkere zachte sokken aan. Natuurlijk hoor je elkaar echt wel eens, maar zolang je rekening met elkaar houd is het prima.