Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nina88 schreef:Ik kwam op internet ook de mountain buggy tegen. Iemand daar ervaring mee?

Sann_ schreef:nina88 schreef:Ik kwam op internet ook de mountain buggy tegen. Iemand daar ervaring mee?
Ja ik! Echt een super fijne wagen, rijd je overal zo mee doorheen
Enige nadeel is dat hij inklapbaar best veel ruimte inneemt.
En verder is dragen idd ook erg fijn als je lange stukken door het bos wandel
(Manduca favoriet hier, kun je ook de schouderbanden van kruisen achterop de rug en geen gedoe met losse inzets voor kleine ukkies) 

pmarena schreef:En het voordeel van een draagzak / doek is ook dat kindje rechtop zit, èrg fijn wanneer je een baby hebt waarbij de maaginhoud nog niet goed blijft zitten(Manduca favoriet hier, kun je ook de schouderbanden van kruisen achterop de rug en geen gedoe met losse inzets voor kleine ukkies)
helderde voor ons veel op. Bugaboo is voor ons veel te laag en stuurde erg stug. Diverse andere wagens hetzelfde. Joolz was voor ons de fijnste. Hebben uiteindelijk een showmodel gekocht, nieuw maar een stuk goedkoper
Keet schreef:Ik vouw mijn Joolz met 1 hand in en uit. Super makkelijk. Zelfs met baby op mijn buik in een draagdoek.
Ts: zou eens naar een grote babywinkel gaan en alle wagens uitproberenhelderde voor ons veel op. Bugaboo is voor ons veel te laag en stuurde erg stug. Diverse andere wagens hetzelfde. Joolz was voor ons de fijnste. Hebben uiteindelijk een showmodel gekocht, nieuw maar een stuk goedkoper