Nickolay schreef:Ik ben al best lang op zoek naar een plek. Ik woon alleen en het gaat nog steeds slecht.
In december 2 weken op de PAAZ gezeten. Door de structuur en samen eten enzo ging het iets beter. Maar de prikkels van de andere patienten, (die behoorlijk luidruchtig en in de war waren) waren echt te veel voor me. Daarom ervoor gekozen om maar weer naar huis te gaan.
Zover ik weet is er geen opname plek waar je naast een dagritme ook rust krijgt.
Zoals het er nu uitziet ga ik 14 augustus verhuizen naar een beschermde woonvorm voor volwassenen met autisme. Eigen appartement, maar wel begeleiding aanwezig. Als het goed is zal deze week de pgb beschikking binnen zijn voor 10 uur individuele begeleiding.
Gisteren intake gehad bij de zorgverlener. Daar is ook besloten dat het de eerste tijd vooral gericht zal zijn op dagelijkse dingen. (eten, dag/nachtritme en meer rust vinden in mezelf zodat ik weer meer kan gaan doen)
Vakantie is voor mij absoluut geen optie. Krijg al 2 maanden elke week een pakket van de voedselbank.
En zal na verkoop van mijn woning, volgende maand, een restschuld van 50.000 euro hebben. Dus komende 3 jaar in de schuldsanering
Wat naar om te lezen dat het slecht met je gaat. Met autisme ben ik niet zo bekend, maar het schijnt dat je dan meer in jezelf gekeerd bent dan 'normaal'? Ik hoop dat je op je nieuwe plek je draai kan vinden en begeleiders treft waar je je goed bij voelt. Schuldsanering is ook niet misselijk en zal ook wel aan je vreten.