Nimber wat jij zegt is inderdaad heel herkenbaar.
Ook ik wist voor de eerste afspraak niet dat hij een topsporter was en ook zijn naam was voor mij niet bekend. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ook ik wist voor de eerste afspraak niet dat hij een topsporter was en ook zijn naam was voor mij niet bekend. Jis_ schreef:Liselot schreef:Ik denk dat er zeker wel een wezenlijk verschil in zit. Een "gewone" fanatieke sporter is echt niet te vergelijken met iemand die zijn werk heeft gemaakt van de sport en zich misschien wel kan kwalificeren voor bijvoorbeeld Rio.
Leg mij maar uit wat het verschil is voor de partner, een sporter die aan bergbeklimmen doet die net zo lang en vaak weg is en let net zo goed op zijn voeding gezondheid als iemand die aan wedstrijden zwemmen op olympisch niveau doet.
Nanne schreef:Ik zie niet helemaal in wat je met dit topic wil bereiken?
Iedereen laten weten dat je vriend topsporter is?
Je kan zelf ook bedenken dat hij veel met z'n sport bezig is en dat op de eerste plaats zal komen. De vraag hoe anderen er mee omgaan is niet relevant.
Wat je jezelf moet afvragen is, wil jij een relatie met iemand die zijn sport/baan boven jou heeft staan en er niet altijd voor je zal kunnen zijn?

Nanne schreef:LHS13, betrapt!
Ik ben vreselijk jaloers en zou mijn vriend zo inruilen
Maar TS, je hebt niet gereageerd op het laatste wat ik typte in m'n bericht. Ik denk namelijk dat, dat de vraag is die je jezelf moet stellen.
De manier van anderen om er mee om te gaan hoeft niet de manier te zijn waarop jij er mee omgaat.
Of omgekeerd, dat ik yoghurt zat te lepelen voor lunch en hij pasta 

Poiuytrewq schreef:Lees ik nou goed Nanne, dat jij jaloers bent op een dame die een man heeft die nooit tijd voor zijn partner heeft? Wat een rotleven
Ik vind het wel knap als je daar mee om kunt gaan. Ik zou er niet namelijk niet zo goed tegen kunnen als een sport meer tijd in beslag zou nemen dan een fulltime baan en wij daardoor bijna geen tijd samen hebben

Citaat:Wat je jezelf moet afvragen is, wil jij een relatie met iemand die zijn sport/baan boven jou heeft staan en er niet altijd voor je zal kunnen zijn?
en steun hem uiteraard ook volkomen.