ik blijf mee denken
zelf had ik die deur allang gemolesteerd
ben benieuwd hoe je m open gaat krijgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CharlotteJay schreef:niet stom bedoeld
maar aan welke kant heb je de lepel gestoken ?
aan kant van het ruitje of aan deze kant op de foto ?
Boompje1985 schreef:Ik denk dat het plastic/kunststof dat aan de hendel vast zit afgebroken is? Met een mes of lepel heeft geen zin denk ik want die dingen (slot) zitten zo vast dat er geen speld tussen te krijgen is! Ik zou denk ik de hele deur los gaan maken alle schroefjes eruit dan zou je hem eruit moeten kunnen krijgen. Maar of je dat durft???(via you tube even zoeken op merk en serienummer voor goede uitleg filmpjes) Anders indd toch een monteur inschakelen... Succes! Ik hoop trouwens dat er geen dure kleding in zat voor je TS grote kans dat je de kleding weg kunt gooien.
CharlotteJay schreef:Boompje1985 schreef:Ik denk dat het plastic/kunststof dat aan de hendel vast zit afgebroken is? Met een mes of lepel heeft geen zin denk ik want die dingen (slot) zitten zo vast dat er geen speld tussen te krijgen is! Ik zou denk ik de hele deur los gaan maken alle schroefjes eruit dan zou je hem eruit moeten kunnen krijgen. Maar of je dat durft???(via you tube even zoeken op merk en serienummer voor goede uitleg filmpjes) Anders indd toch een monteur inschakelen... Succes! Ik hoop trouwens dat er geen dure kleding in zat voor je TS grote kans dat je de kleding weg kunt gooien.
ik denk naar bekijken van de foto's van TS haar wasmachine dat er geen schroefjes zitten aan de buitenkant die zij los kan maken ,,,
van mij
, dan zou ze dus de bovenkant of achterkant ook nog los moeten gaan maken en dat word wel wat ingewikkeld indd! chanicha schreef:Heb je de stekker er al eens uitgehaald? Misschien reset hij dan, is te proberen.
carika schreef:Wat nou als ik secondelijm op het afgebroken stukje doe?
Is sws een poging waard of kan er nog meer afbreken als ik dan probeer de deur open te doen?
mvermeulen1 schreef:bij mijn machine zit aan de voorkant een klepje wat je open kan maken.. aan de onderkant. daarin zit dan een slangetje met een dopje en daar kan ik handmatig water mee afvoeren.
carika schreef:mvermeulen1 schreef:bij mijn machine zit aan de voorkant een klepje wat je open kan maken.. aan de onderkant. daarin zit dan een slangetje met een dopje en daar kan ik handmatig water mee afvoeren.
En? Dat is in dit geval het probleem niet, water heb ik al uit de machine laten lopen maar het gaat echt om de deur zelf maar bedankt voor de tip
! Fijn!!!