Undateable zoekt een lief vriendinnetje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Re: Undateable zoekt een lief vriendinnetje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 14:59

Die heeft google ons ook al opgeleverd en een paar bokkers voor je.
Ik ben op zoek naar persoonlijke ervaringen :)

Persoonlijk vind ik Dottie en hokjesdating erg vriendelijk overkomen, daar gaan we vanavond naar kijken.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:37

8nnemiek schreef:
Leuk dat je je schoonbroertje daarmee wil helpen :D
Als je hier in het topic een leuke foto plaatst en de regio waar jullie wonen, misschien zijn er dan wel bokkers die het leuk vinden om wat leuks te gaan doen :D

Ik ken mijn vriend ook via internet. Ik ben al snel wat verlegen en het is lastig om dan zomaar op iemand af te stappen, maar via internet kun je op je gemak emails schrijven, er over nadenken wat je wil zeggen. Ik heb mijn vriend destijds gevonden via knuz.nl. Geen idee of er ook speciale sites zijn voor mensen met een beperking, maar bij een gewone dating site kun je het natuurlijk altijd vermelden.

Haha ik dus ook mijn vriend via knuz .nl
Nu al 2 jaar en 3 maanden samen.

melanietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:41

Op TLC komt er een programma wat de undateables heet. Misschien leuk om te kijken, want ze geven ook tips :j .

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 17:42

melanietje14 schreef:
Op TLC komt er een programma wat de undateables heet. Misschien leuk om te kijken, want ze geven ook tips :j .

Daar komt de topictitel ook vandaan ;)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 22:07

Een client van mij die volgt via MEE-Drenthe een traject over omgaan met relaties en seksualiteit. Een onderdeel hiervan is een speciale dating site voor mensen met een beperking. Dit is een jongen van dezelfde leeftijd als jou schoonbroertje en met een licht verstandelijk beperking. Je kunt MEE altijd even bellen voor informatie. Succes

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 22:12

Wat lief van je, dat jij je schoonbroertje wilt helpen :j
Hij ziet er ook erg aardig uit :j
Ik zal duimen voor hem dat hij een leuk vriendinnetje vind :)

Waar ongeveer woont hij? Als ik eens wat tegen kom :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 08:58

Jordy_ schreef:
Een client van mij die volgt via MEE-Drenthe een traject over omgaan met relaties en seksualiteit. Een onderdeel hiervan is een speciale dating site voor mensen met een beperking. Dit is een jongen van dezelfde leeftijd als jou schoonbroertje en met een licht verstandelijk beperking. Je kunt MEE altijd even bellen voor informatie. Succes

Niet alle MEE-organisaties doen dit nog :n Dat is afhankelijk of ze hiervoor geld hebben gekregen van de gemeente, de gemeenten betalen MEE sinds 1-1-2015.
Toevallig heeft de organisatie waar ik werk (zorgaanbieder) de cursus van MEE Drenthe over genomen, en voeren wij deze cursus uit in de regio, alleen hebben wij dus niet zo'n site.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:03

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:12

Mijn beperkte lesklanten, doen veel activiteiten mee (buiten de zorggroep) Soos, sporten maar ook vakanties. Ontmoeten zij veel mensen en "relaties"

(Je wilt alleen niet weten hoe dat dan aan de bakrand ging als de éen aankomt met de exvriend van de ander := )