Ik ben op zoek naar persoonlijke ervaringen

Persoonlijk vind ik Dottie en hokjesdating erg vriendelijk overkomen, daar gaan we vanavond naar kijken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

8nnemiek schreef:Leuk dat je je schoonbroertje daarmee wil helpen![]()
Als je hier in het topic een leuke foto plaatst en de regio waar jullie wonen, misschien zijn er dan wel bokkers die het leuk vinden om wat leuks te gaan doen![]()
Ik ken mijn vriend ook via internet. Ik ben al snel wat verlegen en het is lastig om dan zomaar op iemand af te stappen, maar via internet kun je op je gemak emails schrijven, er over nadenken wat je wil zeggen. Ik heb mijn vriend destijds gevonden via knuz.nl. Geen idee of er ook speciale sites zijn voor mensen met een beperking, maar bij een gewone dating site kun je het natuurlijk altijd vermelden.

Jordy_ schreef:Een client van mij die volgt via MEE-Drenthe een traject over omgaan met relaties en seksualiteit. Een onderdeel hiervan is een speciale dating site voor mensen met een beperking. Dit is een jongen van dezelfde leeftijd als jou schoonbroertje en met een licht verstandelijk beperking. Je kunt MEE altijd even bellen voor informatie. Succes
Dat is afhankelijk of ze hiervoor geld hebben gekregen van de gemeente, de gemeenten betalen MEE sinds 1-1-2015.
)