Maar het gaat er niet om wat je ouders ervan vinden.
Het gaat erom dat JIJ gelukkig bent, en ik denk of hoop dat je ouders dat wel inzien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Bedankt voor alle berichten iedereen!
Wat betrefd de andere levensfases,
Dat valt eigenlijk wel mee.
Hij is een hele erge laatbloeier. Heeft overal en nergens gewerkt, heen en weer verhuisd, vanalles gedaan.
Pas in het laatste jaar heeft hij het gevoel gekregen om te settelen, huisje boompje beestje.
Zelf wil ik graag jong moeder worden en zou ik ook willen settelen.
We hebben het al uitgebreid gehad over dit soort dingen,en zitten op 1 lijn.
bigone schreef:fleurtjeuh schreef:Bedankt voor alle berichten iedereen!
Wat betrefd de andere levensfases,
Dat valt eigenlijk wel mee.
Hij is een hele erge laatbloeier. Heeft overal en nergens gewerkt, heen en weer verhuisd, vanalles gedaan.
Pas in het laatste jaar heeft hij het gevoel gekregen om te settelen, huisje boompje beestje.
Zelf wil ik graag jong moeder worden en zou ik ook willen settelen.
We hebben het al uitgebreid gehad over dit soort dingen,en zitten op 1 lijn.
Dus een redelijk rusteloos type, weet je zeker dat hij niet door zijn leeftijd gedwongen nu nog even nageslacht wil krijgen?? Misschien een poedersuiker maar daar kan hij geen vrouw van zijn eigen leeftijd voor gebruiken. Houd je verstand erbij en zorg dat je hem door en door kent. Aangezien je hem nu nog veel te kort kent om nu al aan kinderen te denken en gebruik het zeker niet om huisje boompje beestje noodgedwongen op te zetten. Je denkt dan misschien dat je zelf de beslissing neemt maar de aversie van je ouders over wat jij doet kan je zeker in dit geval een verkeerde beslissing laten nemen. Als het wel serieus lijkt, ga dan eerst maar een aantal jaren samen wonen voor je aan kids begint.
spatter schreef:Ik zou als ouder wel schrikken als je zo zou beginnen over een kalverliefde van een paar weken.
) Hij Had een huis en ik net voor het eerst op mezelf. Dan merk je ineens dat hij meer levenservaring heeft dan jij. Ik liep tegen dingen aan die hij al jaren doet (bv.administratie) na flinke ruzies zijn We inmiddels zo ver dat ik kan leren van zijn ervaring maar doe alles zelf want ik wil het ook leren terwijl hij zoiets Had laat mij het maar doen gaat het sneller.Sammie schreef:Ts is 22 jaar. Vriend is dus 40 jaar. Ik snap dat je ouders dit in eerste instantie niet leuk zullen vinden en wellicht aan je vragen om er mee te stoppen. Maar dat weet je zelf pas als je het eerst probeert.
Jullie zitten wel allebei in een andere levensfasé. Onthoudt dat wel aub. Jij moet nog beginnen, hij zit in een periode waarin een midlifecrisis niet ongewoon is. Het zou zonde zijn als jij daar de dupe van wordt. Maar ja.. nogmaals dat weet je pas als je terug kan kijken.
fleurtjeuh schreef:*
Maar straks komen mijn ouders weer thuis, en langzaam slaat de angst om mijn hart.
Mijn ouders zijn nooit erg 'supportive' geweest. Eigenlijk voor geen enkele keuze die ik heb gemaakt.
*
fleurtjeuh schreef:Ze kwamen inderdaad thuis, ik woon nog thuis.
En gisteren heb ik mn haar laten verfen door hem, en dat is een redelijk groot verschil in mijn uiterlijk, van bruin naar hoogblond, dus dat viel wel op.
Dus dan gaan ze vragen wie mn haar heeft geverfd, aangezien ik niet mn eigen haar verf.
Dus zo zou hij al snel ter sprake komen, wat ook gebeurde binnen 5 minuten na thuiskomst.
Maar tot zover is het goed gegaan, en ze weten van de leeftijd.
So far, so good, ze waren natuurlijk verbaasd.
Vroeger of ik het erg vond, en of hij al kinderen had.
Beide antwoordde ik nee op.
En toen vroegen ze wanneer ze hem zouden ontmoeten, en dat verbaasde mij heel erg eigenlijk.
JesdaJinn schreef:Sammie schreef:Ts is 22 jaar. Vriend is dus 40 jaar. Ik snap dat je ouders dit in eerste instantie niet leuk zullen vinden en wellicht aan je vragen om er mee te stoppen. Maar dat weet je zelf pas als je het eerst probeert.
Jullie zitten wel allebei in een andere levensfasé. Onthoudt dat wel aub. Jij moet nog beginnen, hij zit in een periode waarin een midlifecrisis niet ongewoon is. Het zou zonde zijn als jij daar de dupe van wordt. Maar ja.. nogmaals dat weet je pas als je terug kan kijken.
Ik ben het hier mee eens.
Het is natuurlijk jou keuze en jij met er gelukkig mee worden
trysteffy schreef:Ow wist niet dat ie 40 was... Nou dat zouden mijn ouders niet accepteren dan aangezien me ouders 2 jaar jonger zijn... En zouden me ouders echt die man een heel goed met hem praten dat ie niet bij me moet komen... En mijn vrienden zouden het ook niet accepteren..

muzzy17 schreef:Vrienden zouden dan toch mooi pech hebben
Accepteren ze mijn vriend niet dan blijkbaar mijn keuze niet. Mijn vrienden hebben nooit moeilijk gedaan zou het wel zo zijn dan vraag ik mij toch af of het echt goede vrienden zijn
Ze hoeven hem niet aardig te vinden dat kan niemand afdwingen en zou ik ook niet willen. Accepteren Is heel iets anders.
Einde vriendschap ...