Percella schreef:@ PowerReiner; Wat een vervelende situatie waar je in hebt gezeten. "Fijn" dat je er nu uit bent, en ik kan me heel goed voorstellen dat je geen nieuwe relatie wilt nu.. Het vreemde is dat hij zich er niet met lieve woorden uit wilt praten, maar hij is dan ook gewoon gepikeerd. Dus hij gaat niet sorry schatje lopen zeggen. Maar hij zorgt er wel voor dat ik me schuldig ga voelen. En dat pik ik niet meer, ook hij heeft schuld.
Ik wil gewoon de enige zijn voor hem, dat hij niemand anders nodig heeft om zich goed te voelen.. Maar blijkbaar kan hij mij dat niet geven..
Dank jullie voor jullie antwoorden, het maakt me enerzijds heel verdrietig maar aan de andere kant opent het ook wel weer mijn ogen.
Door schade en schande wordt men wijs zeggen ze
Ik heb 3 jaar te lang in die relatie gezeten, en pas nu, 8 maanden later, besef ik mij hoeveel schade ik mijzelf heb aangedaan door in die relatie te blijven.Gepikeerd en het zo draaien dat jij je schuldig gaat voelen ken ik ook. Hele ruzies kwamen daaruit. Hoe vaak heb ik niet gehoord, je ziet spoken, er is niets en er gebeurd daar ook niets.
Goed dat je het niet meer gaat pikken want dit is gelul!
Als het nou echt dramatisch was geweest en hij mag al niet eens hallo zeggen tegen een meid is het wat anders maar dat lees ik niet uit jouw verhaal.
Echt meid, je verdiend dit niet.
Een ex van mij deed daar ook wel eens moeilijk over want "ik had vast wat te verbergen". Nu ben ik nog trouwer dan de gemiddelde hond dus ik had écht niets te verbergen.

Zijn piemel geeft hij de schuld dat hij aandacht nodig heeft.. Ik heb hem mooi even verteld dat er genoeg mannen zijn die genoeg hebben aan een vrouw en alleen oog hebben voor diegene.. 
" zal ik al niet zo snel opvatten als een flirterig berichtje, maar dat is omdat ik zelf misschien ook gewoon makkelijk ben met zulke dingen sturen zonder bijbedoelingen.
) ook niet. 
) en was soms gewoon niet eerlijk tegen me. Achteraf was dat meer omdat hij zich schaamde dat hij filmpjes keek op internet, maar het feit dat hij dat voor me wilde verbergen terwijl hij wist dat ik het wist en het niet erg vond, gaf toch een flinke deuk in mijn vertrouwen in hem.