Ik schaam mij voor mijn slaapkamer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 08:51

Mijn knuffels liggen al járen in een doos. Maar weggooien? No way.

Ik zou gewoon eerst kijken wat allemaal ingepakt kan worden voor 'later als je echt groot bent, of tante bent. Of moeder. Of...' En daarna kijken of je nog iets anders wilt :j

Belsje

Re: Ik schaam mij voor mijn slaapkamer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 08:54

Ik heb nog steeds een giga olieverfschilderij OP de muur staan van een koe met boom, omheining, .... levensgroot van toen ik jong was. No way dat die eraf gaat. Begint nu wel te bladderen, dus ik zal er iets mee moeten gaan doen. Er staat zelfs een spot op dat ding gericht :D
Voor de rest is het wel volwassen geworden, maar die muur blijft mooi zo :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:09

In mijn woonkamer (2-kamer studentenappartement) heb ik een grote rij knuffels bij mijn ramen staan. Ik heb bewonersvergadering gehad van mijn studentencomplex (ruim 1000 bewoners) en daar had ik 19 man aanwezig, inclusief de beheerder en de persoon van de administratie voor dit complex. Toch keek zover ik kon zien niemand er raar van op.

Als dit een deel van jou is, dan zal hij die kant ook moeten kennen om een goede match te kunnen zijn.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:45

Haha, dit herinnert mij aan de eerste keer in mijn vriend z'n kamer ! :')

Die had ajax sjaals over zijn deur hangen, voetbalbehang, schilderijtjes van donald duck en een playboy poster.

Ik heb hem alsnog genomen hoor!

Een jaar later was alles anders, maar zo zie je maar dat het bij jongens net zo kan zijn! Maak je niet druk! :j

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:53

Hier zaten tot kort geleden de glow in de the dark sterren ook nog op het plafond.
Mooie paarden posters op de muur en heel veel plasic speel paarden op de plank.
Inmiddels verhuisd naar een eigen stekje, maar de paarden posters en de speel paarden zijn achter gebleven voor mijn vader...

Ook genoeg volwassen jongens meegemaakt waar ook nog gewoon de auto'tjes lagen en de voetbal posters nog in de kamer hingen.

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:56

Sababber schreef:
Ik wil graag een keer behangen, maar is dat het waard die laatste jaren?

Ik heb toen ik 19 was overlegd met mijn ouders en toen is er besloten om mijn knalrode met knaloranje kamer op te knappen. In neutrale kleuren, taupe en wit, want mijn kamer wordt later 'de logeerkamer'. Hierdoor hebben we de kosten gedeeld, scheelt toch alweer veel geld en ben echt blij met mijn 'volwassen-kamer'.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:58

ik ben bijna 60 en mijn flat ziet er nog net zo uit als toen ik ging wonen 30 jaar geleden. Dezelfde afgetrapte bank, hetzelfde (bouw)behang, al tig keer geverfd en redelijk versleten zeil op de vloeren.
Het boeit mij niks, ik ben er weinig, werk 40 uur, heb paarden en ben mantelzorger voor mijn moeder van 89.
Ik zorg wel dat er NOOIT bezoek komt, bezoek kan op stal komen (heb een eigen landje/stal) maar nooit bij me thuis.
Ik schaam me altijd wel voor werkmannetjes (verwarming, woningbouw enz.) maar ja, die zijn wel wat gewend hier in de buurt :+

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:13

Ben ik de enige die foto's wil kijken? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:14

minikatje schreef:
Ben ik de enige die foto's wil kijken? :D

Ik word er ook wel nieuwsgierig van :D

Ik ben trouwens 17 jaar en heb ook gewoon behang met bloemetjes en glittertjes, dat vond een 5 jaar geleden wel heel leuk. :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:27

Zo, ik heb behang gekocht :+
:')

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:31

Goed begin. Voor en na foto's maken, he!
(en heb je ook plak? :)))

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:36

Ik ben dan geen 20'er, maar een 14'er en heb nog steeds knuffels :D Zelfs mijn oude knuffel die ik van baby af aan al had. Slaap ik nog iedere nacht mee, en zal ook echt niet blij zijn als die weg gaat.
Verder staat mijn hele kast voor met Schleich, en hangen er Pennyposters op een magneet bord in de vorm van een paard :D

Ik vind mijn kamer wel prima zo, zal altijd een kind blijven :')

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:37

Al vier verhuizingen gaat er een ton mee waarvan iedereen zegt: kan die niet weg?

Nee, dus. Echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:38

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-22 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:38

Ik stem voor!

Voor en Na foto's aub! :') :j

Ik heb in de huiskamer een grote boekenkast (2 meter) vol met knalroze varkens... verzameling...

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:41

Die vlindertjes vind ik ook wel weer een soort van vrolijk. Jouw eigen roze vlindertjesoase :)

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:41

.
Laatst bijgewerkt door Love_myhorse op 03-02-26 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:42

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-22 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:43

[***] schreef:
Prrrr, je moest mijn afkeer eens kennen als het gaat om roze :')

Dat doet er wel een beetje aan af, inderdaad :D

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:45

Uiteraard,behang kwantum en plak bij de action, is daar maar 2,50 of iets

Project 1 is nieuwe kast, moet nog wit geverfd worden.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:11

Haha dit had ik ook een beetje aan het begin van mijn relatie :') Mijn kamer is niet eens heel kinderachtig, maar ik zou het inmiddels wel echt totaal anders inrichten. Ik heb het opgelost door steeds meer meubels in mijn kamer te vervangen maar neutraal witte exemplaren, en steeds meer prulletjes en accessoires weg te gooien en op te bergen, en vervangen door nieuwe. Geen posters maar mooie rustige foto's aan de muur.
Ik vond het inderdaad ook niet te moeite om het weer helemaal te veranderen, we wonen hier pas 5 jaar en met 2 jaar ben ik het huis uit :+

Uiteindelijk viel het alles mee hoor. Hij keek wat rond en plofte op het bed neer en het was prima :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:14

Nouja mijn vriend heeft er nooit een probleem van gemaakt want die kent mij al vanaf mijn 13e ongeveer :p dus die wist hoe mijn kamer er uit zag. In die jaren wel een hoop veranderd aan inrichting. Zal zo even wat foto's sturen van kamer nu, hij is nu ernstig (zeer ernstig) verwaarloosd ivm een overdrukke schoolperiode. Daarom wel lekker om hem nu compleet aan te pakken. Ik hoop dat vele hier volgen :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:04

na foto's kan je bij mij wel vergeten. De komende week is mijn laatste vakantieweek en moet ik mijn moeder van 89 verhuizen, zij moet naar een verpleeghuis. Dus mijn eigen huis komt weer niet aan de beurt dit jaar :n

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:08

Ik heb ook nog best wel een kinderkamer... En misschien nog wel het ergste, een bedstee helemaal volgeplakt met foto's :+

Maar ik schaam me er niet voor, de enige die er komen zijn mijn vriendinnen... Mocht ik ooit een vriend krijgen moet er denk ik wel iets veranderen :')

De kleuren zijn wel iets neutraler gemaakt toen ik naar de middelbare ging, blauw/zwart/wit.. Daarvoor was het roze/blauw/wit.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:13

Haha is toch juist leuk!

Ik heb jaren blauw behang gehad met een baan paardenbehang erdoorheen en de muren volgeplakt met pennyposters :=

Nu heb ik aan 1 wand een fotobehang van een bos en en baan daarvan wat over was heb ik op een stukje van een andere muur. Verder heb ik behang van banen beige en grijzig/parelglans. En natuurlijk een heleboel foto's van paardlief :D