Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
, dus dat zou nog wel even duren.
Wat zul jij geschrokken zijn zeg! Kennis van mij had het ook alleen moest zij nog 2 maanden. Eerlijk? Ik heb nooit gezien dat zij zwanger was hoor.
Amy trapte mij keihard

Maar ja wat heb je aan een fantastisch lichaam als je al een leuke vent heb naast je een mooi kind op je schoot?
.
Tot ik me omdraaide
Alleen al daarom zou ik nog wel een keer alleen zwanger willen zijn. Heb zoveel mannen schrik aangejaagd
secricible schreef:Wij hebben er jaren over getwijfeld. Ik ben een extreem rationeel mens en zag een hoop vrijheid verdwijnen, een hoop kosten en er was altijd wel een reden waarom het niet handig was.
En op een dag besefte ik me dat ik het toch wel graag zou willen. Misschien nog niet direct, maar wel in de toekomst
Jara schreef:Ik twijfelde ook..
Ben op mn 23e moeder geworden(bijna 6 maanden nu), maar we zijn er pas met 8cm ontsluiting achter gekomen dat ik zwanger was (Door de pil heen). Net 8 maanden samen![]()
Hele zwangerschap gerookt, gedronken gefeest etc, en toch een gezond zoontje..
En nogsteeds, af en toe, denk ik echt wel aan mn leven zonder kind, maar zou toch echt niet meer zonder hem kunnen!
Cerilene_ schreef:Sunrise, Ik was idd doodmoe en zo slap als een vaatdoek. Ik kon op het eind nog amper op mijn benen staan. Geen pretje.
En omdat je zo lang bijna niets zag stond er nooit iemand voor me op in de bus, haha. Stond ik daar de hele rit te wankelen.
Lijkt me wel grappig zo de jongens laten schrikken, haha.
Qua geld zou ik het niet per se laten secricible. Tenzij de situatie zonder kind al echt nijpend is. Wij studeerden nog beiden en met wat creativiteit lukte dat prima (we hadden wel genoeg spaargeld overigens). Het is hartstikke leuk om dingetjes voor de kleine te kopen, maar er is ook veel mooi tweedehands te krijgen. En iedereen vindt het leuk om wat te geven.
maar eigenlijk willen we ook wel verbouwen, misschien nog een verre reis enz. Enz. Allemaal rationele excusen, maar onertussen besef ik me wel dat het perfecte moment er nooit zal komen en dat ik daar dus ook niet op moet gaan staan wachten