ola42 schreef:Je hebt gelijk dat hij er voor jou is geweest, maar jij vluchtte niet in drank of drugs. Het blijkt dat hij niet tegen alcohol kan, hij wordt schijnbaar erg agressief. Als hij echt zou willen en kunnen laat hij de drugs en de alcohol staan omdat hij daar heel veel kapot mee maakt, waaronder zijn relatie met jou. Je laat je nu zo meetrekken dat ik denk dat het juist wel goed is om er mee te stoppen, dan weet hij wat hij op het spel zet. Laat hem maar even voelen dat jij het serieus meent! En echt ts, laat jou leven niet beinvloeden hierdoor, je gaat zelf er aan onderdoor, ik ben ook nog 2 jaar door gegaan maar jeeehhhh, wat heb ik het slecht gehad! En daarna ben je nog een lange tijd bezig om alles te vergeten en een plekje te geven.
Ik ben het heel erg eens met Ola42..
TS, je zegt dat je niet onder het huurcontract uit kan komen. Op wie zijn naam staat dit contract?
Ik vind niet dat je je relatie van een huurcontract af moet laten hangen.
Staat het niet op jouw naam, zou ik er toch voor kiezen om ergens anders te wonen.
Staat het wel op jouw naam, zou ik kijken of je iemand kan vinden (een vriend of vriendin) die woonruimte zoekt, waar je dan als huisgenoot tijdelijk mee leeft. 
Heel veel succes en sterkte gewenst!