geerke schreef:kinderen van 2 en 4 die willen kamperen?o.k....maar als jij dat niets vind gebeurt het toch gewoon niet?Of is dit nu heel raar dat ik zo denk?
Heb je kinderen? Als de kids het leuk hebben is het voor jezelf ook leuk.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niets vind, alleen dat ik het nooit gedaan heb
Zit in een nieuwe fase.
Elena die ziet er in ieder geval makkelijk uit
Zoiets wordt het denk ik wel
Die Coleman tenten zitten ook in een goede prijsklasse en eenvoudig opzetten staat erbij

ja in een caravan ook, maar in een tent wordt ook alles sneller vochtig en als je écht pech hebt is de grond ook nat en nou ja fijn is anders. Als je zelf nog nooit hebt gekampeerd is het absoluut even ehm wennen, helemaal met kinderen.
(en met kinderen ook handig)
. Het is wel erg makkelijk reizen
We kwamen uit Rome en overnachtten op de terugweg bij Innsbruck. Naaaah wat was het KOUD. Dit was de ochtend na de eerste nacht. Mensen uit de caravans kwamen kijken of we nog leefden.
. Mijn ouders hebben de eerste twee kampeervakanties die we hadden ook een tent geleend. Eerst een huurtent op een camping, daarna een tent geleend van goede vrienden. En wij hebben voor we zelf een caravan kochten ook eerst proef gedraaid met de caravan van mijn schoonouders.