PureSG schreef:Een foto van de route inderdaad, via mijn ex. Tevens begon hij over een gesprek tussen mij en ander welke via Facebook plaats heeft gevonden, hij wist precies wat hierin besproken was.
Edit: en zo doende dus ook bewijs dat ik in de gaten gehouden word.
Heel vervelend allemaal natuurlijk, maar ik vraag me toch wel wat af.
Je bent dus nog op goede voet met je ex, tenminste, jullie praten nog wel met elkaar. Heb je hem gevraagd waar hij die informatie vandaan haalt? Ik vind het op zijn zacht gezegd vreemd dat jij wel weet dat dit gebeurd, maar niet weet hoe...
Als je ex kan vertellen dat hij deze info heeft, kan hij toch ook vertellen waar vandaan?
Ik zou aangifte doen tegen je ex als hij niet wil vertellen wie dit doet (hoogstwaarschijnlijk doet hij het zelf of laat hij het doen).
Daarnaast telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen, alle wachtwoorden die je hebt wijzigen en even goed uitzoeken hoe het zit met google.
Je zegt namelijk dat je Gmail had maar verwijderd hebt, het zou kunnen dat je Google account nog wel gewoon bestaat, gezien Google uit meer dingen bestaat dan alleen mail.
Wat voor telefoon heb je? Als je namelijk een android hebt MOET je een Google account hebben.