Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bamii schreef:Vla natuurlijk! Mijn Duitse uitwisselingsstudent is met 8 liter vla naar huis gegaan
ik wil vla. Kan iemand vla opsturen? 
daar zie je al de singen die wij expats zoal in laten vliegen, dingen die dus niet Te krijgen zijn in het buitenland haha
Bizzybijtje schreef:Hoihoi!
Komende woensdag vertrek ik voor een halve maand naar de UK om mee te lopen met een equitherapeute (ivm mijn opleiding). Nu leek het me leuk om als dankje een "Nederlands pakketje" samen te stellen haha. Alleen.... wat kan/moet daar nou echt in? Ik dacht sowieso stroopwafels en drop... maar ja
Groetjes

) hebben we hier in de uk ook hoor
_suus19_ schreef:Bizzybijtje schreef:Hoihoi!
Komende woensdag vertrek ik voor een halve maand naar de UK om mee te lopen met een equitherapeute (ivm mijn opleiding). Nu leek het me leuk om als dankje een "Nederlands pakketje" samen te stellen haha. Alleen.... wat kan/moet daar nou echt in? Ik dacht sowieso stroopwafels en drop... maar ja
Groetjes
Oh wat gaaf! Hoe heb je dat geregeld?!

Arashah schreef:Pannenkoek mix hebben we hier in duitsland ook, dat is ook niet meer echt nederlands.
Maar wij kennen hier geen vannille vla en hagelslag op brood. Hagelslag is inmiddels gevonden maar hier gebruiken de mensen het voor op een taart.
(En ik op brood)
Het brood is hier niet te eten, je zou broodmix mee kunnen nemen.
De witbrood, heb ik ook maar gedaan en dat was weer lekker ouderwets nederlands brood eten.
En dan met hagelslag he!
Veel plezier daar!

saddledancer schreef:Chiave schreef:oliebol, is vla echt Nederlands?![]()
Ik zou zeker drop meenemen. Vroeger kreeg je bij KLM toch van die Grachtenpandjes? Zijn die niet leuk?
ja vla is echt nederlandswe hebben wel 'sweet yoghurts' maar dat is dus gewoon vruchtenyoghurt, vla kennen we niet
Volgend jaar trek ik drie maanden door Europa. Wat moet ik nou zonder mijn dagelijkse twee bakjes duovla? 
ik woon al een eeuwigheid hier in England, en als ik naar Nederland kom voor vakantie kan ik mijn geluk niet op met al het eten dat ik mis