Het leed: vandaag besteld maar niet morgen in huis.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10947
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 17:00

Pff ken het... rijsstomer in winkel besteld (blokker) en zouden morgen daar op kunnen halen.. komen we aan, helemaal blij zagen we dat ze in de winkel staan... dus wij willen die van ons ophalen.. is die niet geleverd -.- en nog gedoe om er 1 van uit de winkel mee te krijgen.. nu 2 weken later is "onze" eindelijk geleverd en krijgen we tegoedbon van 5 euro echter moet je daar wel weer mimaal 35 euro bestede.... steek die tegoedbon dan maar ergens waar zo'n niet schijnt -O-

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 17:05

ik had afgelopen donderdag een nieuwe wasmachine besteld. Oude was niet meer te repareren. Er stond volgende dag geleverd. Helaas waren we bijde niet thuis die dag dus besloten om hem op zaterdag te laten leveren, deze optie was er. Ze zouden tussen 11.00/16.00 komen en de chauffeur zou 30 min van te voren even bellen.

Om 15.30 nog geen telefoon gehad dus zelf maar gebeld. Ze zochten mijn order op via de computer met uiteindelijk de mededeling dat er een storing was in de computer dus werd hij verschoven naar maandag...

Ik vrij geïrriteerd gevraagd waarom ze dan niet gebeld hadden. Mevrouw we hebben u geprobeerd te bellen.

Nou de telefoon heeft vanaf 10.30 naast me gelegen.

Dus nog een weekend zonder helaas.
Maandag om 11.00 zat ik weer netjes thuis. Tegen 15.00 maar weer gebeld.. athans een poging tot... de telefoon werd gewoon niet opgenomen. Na 3 kwartier iemand aan de telefoon. Zegt ze ik bel de chauffeur wel even. piep piep piep. Had ze gewoon opgehangen.

Na 15 min mijn vriend maar laten bellen want mijn geduld was ver te zoeken.

Ze zijn onderweg hoor.

Ze zouden tussen 11.00/16.00 komen en kwamen uiteindelijk pas om 17.45 aankaken...

Nooit meer bestel ik iets als het via deze vervoerder word geleverd. wat een elende zeg en de service aan de telefoon was ronduit slecht

KimD

Berichten: 20512
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Het leed: vandaag besteld maar niet morgen in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:33

De bezorgtijd is verstreken, maar heb nog geen bus van DPD gezien.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:02

purny schreef:
Mediamarkt. Daar moet je 4 keer achter je eigen bestelling aanbellen of het al gearriveerd is


Mediamarkt is op veel fronten een ramp :(
Nieuwe laptop besteld, na 2 weken geen laptop. Volgens zeggen kwijt geraakt in de post. Nieuwe toegestuurd gekregen, die ging niet aan. Stuk, zou beschadigd zijn geraakt in de post.
Uiteindelijk 1 opgehaald op de vestiging. Na een jaar en 1 dag stuk. Naar de reparatieservice, moederbord stuk. Garantie verlopen, dus dat ging 300 euro kosten. Als ik het niet deed kreeg ik 80 euro terug voor de laptop. Laptop naar me terug laten sturen. Terug gekregen met krassen op de klep en 2 stukkende toetsen... Maar dat zou al zo zijn geweest. Zelfs al was het nergens eerder opgemerkt of aangetekend.
Naar een andere reparateur gestuurd. 2 tientjes werk... Laptop doet het weer.

Nooit geen mediamarkt meer voor mij.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:06

ik heb nog nooit problemen met bol.com gehad.

super service van hun.

andere ben ik niet bekend mee :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:07

Bol.com , pff die pakketjes gingen bij het sorteren vaak al stuk vooral die net niet door de brievenbus passen := . Nee bol.com is een ramp die brievenbus pakjes , maar nee ik snap niet dat postbodes het in hun kop halen het achteruit te drukken :n

Al mijn pakketjes komen standaard op tijd :j

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:33

Rebecca schreef:
Bol.com , pff die pakketjes gingen bij het sorteren vaak al stuk vooral die net niet door de brievenbus passen := . Nee bol.com is een ramp die brievenbus pakjes , maar nee ik snap niet dat postbodes het in hun kop halen het achteruit te drukken :n

Al mijn pakketjes komen standaard op tijd :j


Mede daardoor laat ik het altijd bij de AH bezorgen war ik het dan ophaal.

Anomien

Berichten: 7432
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Het leed: vandaag besteld maar niet morgen in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 18:27

Nou ik heb het binnen. Heb het nagekeken. Gister verzonden. Nou dat is dan 7 dagen later.
Prima hoor geen man overboord.

Maar niet volgens belofte.

haan

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: in het hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:43

Agradi, ook zo'n drama, nog nooit iets de volgende dag ontvangen!

Nu houden ze de boel weer leuk voor de gek met hun 30% kortingsactie, de devils relief is ineens niet meer in 2 liter te verkrijgen en de amigo mio vliegendekens staan ineens niet meer op de site.
Wedden dat ze er beide na de kortingsactie weer op staan ?!