Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik zou het houden op vrijstaande woning, maar goed, dat is misschien een verschil tussen de regio’s.
Roodvos schreef:Ik vind het een mooi huis met zeker voor de omgeving een mooi vrij uitzicht. Ik vind het alleen geen villa, daar heb ik een ander beeld bij. Ik zou het houden op vrijstaande woning, maar goed, dat is misschien een verschil tussen de regio’s.
Ik vind het huis op de eerste foto heel smal ogen in het aangezicht. Dat is op de tweede foto al veel beter. Ik zou die eerste foto weg laten en alleen de 2e en 3e tonen van huis en pad/garage.
De foto’s van de kledingkast en rommelige garage verdienen geen schoonheidsprijs. Weg laten en het doen met een omschrijving of minimaal heel strak opruimen voor de foto. Zeker de garage zal dan ruimer ogen.
Ja, en idd, die enorme donkere muur. Dat vertekent enorm.
Hou de volgorde van de foto’s logisch. Als ik op de foto’s klik wil ik het gevoel hebben alsof ik door het huis loop. Nu springt het heen en weer van de kamer naar de zithoek naar de keuken naar de zithoek van boven naar beneden. Heel chaotisch.
En tja, ik vind het ook een hoop geld. Je zegt dat het huis meer waard is en ze al flink gezakt zijn. Maar wie bepaald die waarde? Dat is uiteindelijk de markt/de koper. Als het huis voor dit geld niet verkocht wordt, is het te duur. Zeker als ze er relatief snel vanaf willen.
Persevero schreef:je zal een hoger segment aan moeten spreken gezien de vraagprijs. En dit segment houd niet van bonte inrichtingen. Ik zou zeggen haal de helft van de inrichting eruit en maak alles wit

Neonlight schreef:Klopt helemaal, wij hebben ook in deze prijsklasse een huis gekocht met rode keuken en rode badkamer. Wel neutrale muren, maar toch enorme kleur erin.
M_i_R schreef:Het is denk ik niet dat iedereen specifiek iets op een gekleurde muur tegen heeft, maar als je in een hoger segment je huis wil verkopen en het lukt niet, dan kan het denk ik geen kwaad om te kijken naar de dingen die mensen (waarschijnlijk) zouden willen veranderen. Het verven van een muur is dan een kleine moeite en kan er wel voor zorgen dat de mensen die geen zin hebben in werk aan de nieuwe woning niet direct afknappen op de foto's van een enorme paarse wand