Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Judith_ schreef:Wat voor mij helpt is in ochtend gaan sporten, kan mijn inziens van alles zijn van yoga tot hardlopen, wandelen en alles tussen in. Als ik mijn dag actief begin lukt het mij om actiever te blijven (beetje schoon maken, in de tuin bezig) en kan ik ook echt gaan genieten van het niets doen.
Herken je wel namelijk, ben net klaar met afstuderen en wacht een paar weken tot 'alles' begint. Maar dan kan ik me enorm goed vervelen.Sloom mijn dag beginnen betekend voor mij dat ik de hele dag niks doe en er gefrustreerd van raak.

? MyrtheJ schreef:Sorry maar dit komt op mij over als een schreeuw om aandacht. Je kan niets en wil niets met de ideeën die worden aangedragen. Ik lees alleen maar geklaag.
Geef of toe aan de ruimte om niets te doen (heel veel mensen willen best een dagje met je ruilen) of geef jezelf een schop onder je **** en kom in beweging
Gewoon nadenken, slapen. Wat wil je doen? Wat ga je doen? etc. MyrtheJ schreef:Sorry maar dit komt op mij over als een schreeuw om aandacht. Je kan niets en wil niets met de ideeën die worden aangedragen. Ik lees alleen maar geklaag.
Geef of toe aan de ruimte om niets te doen (heel veel mensen willen best een dagje met je ruilen) of geef jezelf een schop onder je **** en kom in beweging