Neej schreef:De Quarterlife CrisisIk moet je bekennen, ik steven ondertussen al op de 30 af en ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden
![]()
Oh, en gefeliciteerd, natuurlijk! Of je er nou hard voor gewerkt hebt of niet, afstuderen is een felicitatie waard, en heus best een prestatie
Oohja, daar zit ik nu ook in

Op mijn 18 in een dierenspeciaalzaak gaan werken, tot december vorig jaar. Aanbod gekregen van een andere dierenzaak als assistent winkelmanager,mar dat is niet zo goed geeindigd. Nuz zit ik in een derde speciaalzaak, en ik vind het niet meer leuk. Ik kan me niet aanpassen, van verantwoordelijke functies ben ik nu magazijnmedewerker/aanvulster, mijn collegas ligten me niet op werkvlak, ik wen niet aan de sfeer en sjouw hele dagen zakken van 25 kilo ...
En dan denk ik, is dit het? Mijn toekomst?
Ik start na mijn verlof in een slagerij, veel betere uren, 30 ipv 38 . En hoop dat dit iets is waar ik me kan in verliezen.
Maar werk met veel verantwoordelijkheid en uitdaging zonder teveel uren vind je niet, dus ik zal denk ik moeten kiezen of delen.op mezelf starten is financieel niet haalbaar.
Dus ik ken het gevoel 'D
Ik moet je bekennen, ik steven ondertussen al op de 30 af en ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden