Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ashen schreef:Bedankt voor de tips! Reden dat ik er niet eerder wat mee heb gedaan is omdat ik dacht dat het misschien wel over zou gaan en de situatie niet direct wilde escaleren/grimmiger maken.
Ik heb hem er vanmiddag op aangesproken maar ik vind het lastig om heel onaardig te doen. Hij reageert ook erg ontwijkend toen ik dit deed. Hij doet elke keer net alsof het om kleine dingetjes gaat waarvoor hij aanbelt waardoor het lijkt alsof het heel onschuldig is. Ik zit er inderdaad aan te denken om de bel dan maar onklaar te maken en iets voor de deur te hangen waardoor hij niet direct kan zien of wij thuis zijn aan het licht.
Net de woningbouw gebeld en zij geven aan dat hij en zijn moeder inderdaad bekend zijn in de wijk qua problemen en dat ze de vorige buren ook flink lastiggevallen hebben. Er gaat nu een brief naartoe met waarschuwing. Ik hoop alleen dan niet dat het hierdoor compleet uit de hand gaat lopen. Ik vind dit soort mensen altijd zo eng omdat ze zo onvoorspelbaar zijn.
Wat betreft het wegrennen, we liepen eerst gewoon normaal door. Maar toen hij ons midden in de nacht op straat bleef achtervolgen werden we gewoon wel erg bang. Achteraf was dit inderdaad niet goed maar ik stond echt te trillen van de adrenaline.
Ashen schreef:Ik heb hem er vanmiddag op aangesproken maar ik vind het lastig om heel onaardig te doen. Hij reageert ook erg ontwijkend toen ik dit deed. Hij doet elke keer net alsof het om kleine dingetjes gaat waarvoor hij aanbelt waardoor het lijkt alsof het heel onschuldig is. Ik zit er inderdaad aan te denken om de bel dan maar onklaar te maken en iets voor de deur te hangen waardoor hij niet direct kan zien of wij thuis zijn aan het licht.

Amandavd schreef:Als deze man en zijn moeder bij de woningbouw bekend zijn vind ik het vrij schandalig dat ze jullie niet van te voren hebben ingelicht!
Ashen schreef:Het bevestigt bij mij wel nog extra dat het dus niet normaal gedrag is. Ik heb het vanmiddag tegen hem gezegd maar ik vind het erg moeilijk om onaardig te doen. Vanavond kwam hij direct weer naar buiten toen hij ons hoorde en toen heeft mijn vader even een hartig woordje met hem gesproken, Hopen dat het nu ophoudt, we kijken het even aan...