Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sneeuwpop schreef:Ik denk niet dat je veel moeite hoeft te doen voor deze man, het is dan ook niet heel spannend.
Het is maar een idee.
Bedenk je iig eens in hoe het zou zijn als je hem kwijt raakt en hij dus een nieuwe relatie krijgt. Misschien zou je hem wel missen?
Maar in andere gevallen gaat later er toch een hoop spanning af, dus of dat echt iets uitmaakt weet ik niet. Maar misschien is de kans op verliefdheid daarom weggegaan.
Verder mis ik hem nog niet in mijn dagelijks leven, bij exen had ik dat wel als ik ze een aantal dagen niet zag.Lolleke schreef:Ach, het heeft mij goed 5 maanden gekost voor ik het doorhad![]()
...
Belangrijkste i.mo. is er eerlijk over blijven, naar hem en naar jezelf. Zolang hij er mee kan leven dat jij nog geen hele dierentuin door je buik heen hebt stampen, maar je wel erg goed voelt bij hem. Neem dan de tijd om het uit te zoeken.
Myca schreef:Verliefdheid en liefde zijn verschillende dingen die los van elkaar kunnen bestaan.
Een lange relatie baseer je niet op een verliefdheid, wel op liefde.
Aan de andere kant kan een verliefdheid wel een liefde beschadigen.
Ik denk niet dat je je blind moet staren op verliefdheid.
Zie je jezelf oud worden met deze man, zonder in de verleiding te komen voor anderen?
Of is het waard om voor een spontane verliefdheid een toekomst met deze man te verbreken?
KhivkJe schreef:Hey deze situatie komt me bekend voor! Alleen waren bij mij de rollen omgedraaid. Interessant om te lezen hoe de ander deze situatie door gaat.
Als ik eerlijk ben kun je allebei de kanten op: afkappen of doorgaan. In mijn situatie heeft hij het na 2 maanden afgekapt, omdat hij mij inderdaad niet aan het lijntje wilde houden en mij geen pijn wilde doen zodra het serieuzer werd. Natuurlijk deed het veel pijn, maar gezien het maar twee maanden heeft geduurd kwam ik d'r wel makkelijker over heen.
Aan de andere kant denk ik wat als hij het gewoon nog even aan keek... We hadden het zo leuk samen. Hij zei ook dat dit precies de relatie die hij wilt hebben, maar dat hij dus niet het juiste verliefdheidsgevoel erbij had. Als je iemand echt leuk vindt, vind ik dat je jezelf de tijd moet gunnen om te kijken waar het schip strandt. Vooral als je in zo'n relaxte relatie zit, waar het misschien meer een 'broer-zus' relatie is, komen de gevoelens pas wat later.
Als ik naar mezelf kijk, wist ik zelf niet eens dat ik hem zo leuk vond tot hij zei dat hij niet meer verder wilde. Toen pas wist ik hoe leuk ik hem vond..
Wat ik wel nog wil zeggen is dat ik zijn eerlijkheid wel waardeerde. Jij vertelt ook eerlijk hoe je je voelt en ik vind ook dat hij daar recht op heeft om te weten. Toch denk ik soms van joh, maak het niet moeilijker dan het is. Als jij het leuk vindt en hij ook, heb dan samen gewoon een heerlijke tijd zolang het duurt. Soms maakt het teveel denken over dingen als gevoelens je gevoelens minder oprecht en ga je meer een voors- en tegenslijstje af.
) smsen. Ook op een gegeven moment bellen. Ik was ook nooit verliefd, vond hem wel erg leuk maar ik wilde niet verder omdat ik niet verliefd was. Wist dat het wel van zijn kant zo was. We zoenden niet oid. Leuk en lief was alles tot hij na die 9 maanden het opgaf. Toen ik merkte dat hij zijn interesse verloor en er een andere meid op de loer lag, nouuu, ik kreeg ineens een realitycheck. Ik was me toch kwaad en toen mijn moeder me erop wees dat ik dat niet mocht zijn, we waren immers alleen vrienden, toen daagde het pas bij mij. Het is heel geleidelijk en onbewust gegaan maar toen ik er eenmaal voor open stond, toen ging het vrij snel. De gedachte dat hij met iemand anders zou zijn beviel me totaal niet en daardoor ben ik wat ik dan wel precies voelde gaan onderzoeken. We zijn inmiddels al 8 jaar samen
.
.