Ik denk inderdaad dat een ikea bank met andere poten (wat bij ikea-meubelen vaak gewoon een hele goede optie is, willen ze je vast wel mee helpen) de beste en meest betaalbare optie is. Vaak hebben ze van die modulaire banken dus kun je ze in de vorm en grootte bestellen die jij wenst.
Ja idd bij ikea kun je ook losse poten kopen, wij hebben toen poten voor een salontafel gebruikt, precies de goede maat.
Anoniem
Geplaatst: 29-06-15 10:40
Ik had daar inderdaad gekeken en een mooie bank gezien, maar te laag, dus het zou fijn zijn als die optie er was!
Het liefst een lichte bank, geen grijs of zwart of donkerblauw bijvoorbeeld. Of een mooie tint paars.
_Nelleke_
Geplaatst: 29-06-15 10:44
Ik vind persoonlijk de Soderhamn bank een mooie bank om te zien. De pootjes kun je vervangen door bedpoten van hetzelfde kaliber alleen dan hoger.
Smaken verschillen natuurlijk maar ik denk dat een bank die zelf al van deze dergelijke poten heeft wel makkelijker iets mee te doen valt dan een bank die tot de grond komt.
Bij veel banken kun je de poten eraf halen. Miss een idee om er hogere poten onder te zetten? Niet letterlijk 'hoge' poten, maar misschien wel net een maatje hoger?
Ik ben zelf ook 1,80 en mijn vriend 1.88. het is een lange zitting waarbij je goed in de bank kunt zitten. Ook de rugleuning is hoog genoeg zodat je hoofd niet naar achter klapt oid.