Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Nou nou Yipee, een zwarte bikini hoeft absoluut niet saai te zijn en afkleden heeft ook helemaal niks te maken met wat andere mensen vinden. Ik heb dit jaar een super sexy zwart badpak gekocht, omdat ik me er prettiger in voel dan in een gekleurde franjebikini met een mini broekje.
Emmaa_ schreef:En dan zijn de dames ook nog eens graat tot gewoon mager...AmoorM schreef:Dank jullie voor de reacties!
Er zitten hele leuke bij Lianne!
Ik bedoel ook meer zo iets:
https://www.google.nl/search?q=bikini+voor+dikke+mensen&biw=1366&bih=707&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=E_6PVZ3xCfLU7Abr75CYCg&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1#tbm=isch&q=Bikini+met+hoge+broekjes&imgdii=csz011Wy_n0s1M%3A%3Bcsz011Wy_n0s1M%3A%3BTv_RQ3Y-AknqyM%3A&imgrc=csz011Wy_n0s1M%3A
Bikini voor dikke mensen? Joh meid![]()

daar kunnen ze je het beste helpen little_birdy schreef:Amoor m ik raad je niet aan zo'n bikini te kopen met een maatje meer. De dame op de foto is vrij strak en gespierd. Als jij aardig wat "vulling" hebt zelf ben ik bang dat je meer op een rollade gaat lijken
Ik zal als ik jou was gewoon naar een speciaal zaak gaandaar kunnen ze je het beste helpen
enige is dat zij dermate vol zijn, dat ik me niet daarmee identificeer dus dan weer uitkom bij het reguliere aanbod
maar gewoon een normalen maar wil indd een wasted broekje