Geld verdienen op het internet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:22

Wat doe jij dan precies Kiwiwitje?

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:23

kiwiwitje schreef:
Het gaat hier dus alleen om Enquêtes invullen via het internet? Niet over de andere opties die er ook zijn? Ik werk namelijk via het internet, maar doe iets anders dan die enquêtes en krijg wekelijks uitbetaald in geld dat op mijn rekening gestort word(zolang je boven een bepaald bedrag zit..) Overigens, levert dit ook per maand net zo veel op als een ''normale'' baan.

dit klinkt beter , jammer dat je verhaal nog wat vaag is doordat juist de specifieke informatie mist ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:24

Dan kun je altijd vragen toch om de informatie die je mist of die je graag wil weten toch? Dat kan hier en via PB..

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:27

Ik ben ook wel benieuwd kiwiwitje wat jij voor werk doet wat wel gewoon verdient als een normale baan?

Als je t niet hier in t topic wil neerzetten zou ik graag een PB ontvangen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:33

De simpele uitleg is dat ik 18+ werk doe als chatoperator. Dit houd in dat je (erotische) berichtjes beantwoord en per berichtje dat je stuurt betaalt krijgt. Deze tijden kun je zelf indelen en je bepaald zelf hoeveel berichtjes je per dag stuurt. Dit bepaald dus hoe veel je kan verdienen. Als je gewoon 8 uur per dag kan en wil werken. Dan kan je net zoveel verdienen of zelfs meer dan met een 40 uren werkweek. Voor verdere info/bedrijven en dergelijke geef ik liever antwoord per PB.

Edit; toevoeging