Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Ekenna schreef:Excuus! Ik las dat de kaartjes voor 31 juni waren.
Shanna schreef:Ik heb onlangs ook een post-stuk verzonden met verkeerde cijfers in de postcode, deze kwam 3 dagen later (vanaf de verzenddag) aan bij de ontvanger. Ik vind 5 weken dan ook erg lang, denk dat hij bij de post kwijt is geraakt waardoor het zo lang geduurd heeft?
Raveltje schreef:Efficiency is toch lastig bij post.nl. Vind dat deels de fout bij de zender ligt, maar ook een fout bij de post.
Als ik zo traag mijn werk zou doen bij mijn baas was ik mooi ontslagen..
Zelfs ik kan bij een naam en een adres een postcode zoeken. Wsl op de grote hoop beland en na 4 weken eens opgepakt.
Geen excuses voor vind ik, ze hadden dit gewoon keurig bijtijds af kunnen handelen.
Shanna schreef:Bij mij zat er wel een sticker op dat de postcode verkeerd was, en wat de juiste postcode moest zijn. Ik moet zeggen dat mijn handschrift wel duidelijk leesbaar is (dus het adres en huisnummer waren makkelijk te controleren), en ook mijn (retour) adres had ik op de enveloppe gezet.
Leffroi schreef:Nou nou... Ik heb wel eens een brief ontvangen waar helemaal geen postcode op stond. En die heeft er echt geen 5 weken over gedaan hoor. Na een belletje met de verzender heeft het op zijn hoogst 4 dagen geduurd, inclusief het weekend. Ik vind het behoorlijk wat, 5 weken.
_Ekenna schreef:Leffroi schreef:Nou nou... Ik heb wel eens een brief ontvangen waar helemaal geen postcode op stond. En die heeft er echt geen 5 weken over gedaan hoor. Na een belletje met de verzender heeft het op zijn hoogst 4 dagen geduurd, inclusief het weekend. Ik vind het behoorlijk wat, 5 weken.
Na een belletje met degene die 'm heeft verzonden? Die kan er niks meer aan doen als ie eenmaal op de post gedaan is.
Zoals ik al eerder zei kan het dan zijn dat iemand de straatnaam herkende en wist bij welke postcode hij hoorde.
Raveltje schreef:Efficiency is toch lastig bij post.nl. Vind dat deels de fout bij de zender ligt, maar ook een fout bij de post.
Zelfs ik kan bij een naam en een adres een postcode zoeken. Wsl op de grote hoop beland en na 4 weken eens opgepakt.
Geen excuses voor vind ik, ze hadden dit gewoon keurig bijtijds af kunnen handelen.
_Ekenna schreef:Shanna schreef:Bij mij zat er wel een sticker op dat de postcode verkeerd was, en wat de juiste postcode moest zijn. Ik moet zeggen dat mijn handschrift wel duidelijk leesbaar is (dus het adres en huisnummer waren makkelijk te controleren), en ook mijn (retour) adres had ik op de enveloppe gezet.
Dan is er waarschijnlijk iemand bij het sorteren geweest die wist bij welke postcode die straat hoorde, heeft 'm bij die andere sorteerder neergelegd en diegene heeft gekeken of hij jouw naam (bij de vermelde straat) tegen kwam in de rest van de post. Dit doe ik ook altijd. Soms kom ik andere post van die persoon al direct tegen en komt ie diezelfde dag nog bij jou aan, soms kom ik jd andere post pas de volgende dag tegen en krijg je 'm een dag later.. Zo niet stuur ik 'm naar de speciale afdeling.
Bij TS is hij gewoon gestuurd naar de speciale afdeling en tja.. Dit duurt lang.
Tazzey schreef:Raveltje schreef:Efficiency is toch lastig bij post.nl. Vind dat deels de fout bij de zender ligt, maar ook een fout bij de post.
Hoe ga je dit bij mij doen? Ik sta in geen enkel telefoonboek. Dus met mijn naam en straatnaam kom je nergens uit.
Leffroi schreef:Laat ik zeggen post. 5 weken is gewoon niet normaal en ja, ik vind dat je daar best over mag klagen.
Tazzey schreef:Bij ons gaat dat toch iets lastiger. Mijn huisnummer komt in onze straat (3km lang) 2x voor maar beiden hebben een andere letter in de postcode. Succes!