romantische dingen/ lieve dingen voor je vriend: ideeën

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:14

cooper schreef:
Ik zou daar dus eerlijk gezegd echt Niet tegen kunnen.
Als ik op vakantie ben wil ik gewoon lekker weg zijn en dan heb ik echt geen behoefte aan elke dag een lange brief of een romantische kleinigheid van mijn vriend.
Zeker niet als ik maar kort wegga.

Is het normaal dat ik hier echt kriebels van krijg? :P

Leuk voor jullie , maar ik zou het écht niet af kunnen

:=
Zelfde hier.

raket

Re: romantische dingen/ lieve dingen voor je vriend: ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:18

Ik zou er ook niet tegen kunnen. Ik kocht toen mijn vriend een maand weg ging een boek voor hem voor onderweg en theater kaartjes toen hij terug kwam.
Ik zou het zelf als heel claimend ervaren.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:23

En ook daar ontstond dezelfde discussie :))

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:24

Ik zou niet voor elke dag een brief schrijven, dat lijkt me een beetje teveel van het goede. Maar een of twee is wel erg leuk. :)

En leest hij graag boeken? Je zou hier ook stiekem post-its in kunnen plakken met wat lieve woorden erop, of een kleine foto ertussen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:25

Vind het ook beetje over the op.. het is een vakantie , geen emigratie..

Als mijn vriend dat zou doen zou ik me beetje geclaimd voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:41

Wooow wat negatief ineens!! Ik vroeg om ideeen, niet om meningen over claimen haha :p dat verschilt ook per persoon, mijn ex had het niet kunnen waarderen maar mijn vriend wel :)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:13

wees daar blij mee en laat de negatieve reactie lekker joh. Niks van aantrekken. Wat jij wil heeft niks met claimen te maken.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:46

Toch jammer dat zo'n topic elke keer weer eindigt in zo'n onnodige discussie. Als het niet jou ding is kan je het topic toch gewoon overslaan en de ideeën over laten aan diegene die het wel leuk vinden.

Het topic wat pas geopend was, had ik geopend. Uiteindelijk stil gevallen door die in mijn ogen onnodige opmerkingen. Dan verzin ik het wel lekker zelf zonder hulp van Bokt, denk ik maar.

De een trouwt gratis in het gemeentehuis, de ander maakt er een groot en geweldig feest van op een romantische locatie. De een geeft een vluchtige kus op het vliegveld als er een op vakantie gaat, de ander wil weer graag wat achterlaten voor de achterblijver. Wat maaaaaaakt het uit?! Leven en laten leven.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 23:50

Ik heb inderdaad gezegd dat IK elke dag een brief claimend zou ervaren, daarnaast wat ik gedaan heb toen mijn vriend lang weg ging.
Het is toch iedereen vrij om dingen te ervaren en het staat de ts geheel vrij om datgene te kiezen wat het beste bij haar past.

Het zit hem in de interpretatie. Ik wil ts niet van haar plan af brengen, maar als je meerdere dingen leest kom je misschien tot een ander inzicht.
Maakt mij niet uit. Al schrijf je per dag 5 briefjes, 10 appjes en sms je ook nog een paar keer. Ik wilde alleen aardig zijn en melden hoe ik het had aangepakt...

Ik lees ook geen discussie, alleen persoonlijke ervaringen. Beetje internet eigen, filteren wat je wel en niet kunt gebruiken.