Safiera schreef:Denk soms dat mensen met meerdere accounts op hun eigen spullen bieden om de prijs op te drijven
Ja idd! Dat is soms wel erg duidelijk te zien ook nog.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rea schreef:Als je actief bent op marktplaats en je weet dat dit gebeurd, dan check je toch gewoon ook je spammail?Als bieder/koper op Marktplaats krijg je soms die mails van de verkoper niet door ... omdat ze in je spam terecht komen. Heb ikzelf al 2x gehad en daardoor een koop gemist.![]()
Dus 't is niet altijd slechte wil hoor.
Ben je van het geneuzel af.

pmarena schreef:Nou als ik alleen mag bellen dan koop ik het 9 van de 10 keer wel bij een ander hoor
Heb daar echt geen zin in, krijg je eerst weer 1 of anders vaag klein kind aan de lijn, een man die niks afweet van wat zijn vrouw te koop heeft gezet, iemand kan even niet opnemen of zegt: bel straks even terug....al dat gedoe. Ik heb het liever gewoon lekker rustig en overzichtelijk via de mail
Maar zo staat iedereen er anders in denk ik, daar komen ook veel ergernissen vandaan denk ik
Grit schreef:rea schreef:Als je actief bent op marktplaats en je weet dat dit gebeurd, dan check je toch gewoon ook je spammail?Als bieder/koper op Marktplaats krijg je soms die mails van de verkoper niet door ... omdat ze in je spam terecht komen. Heb ikzelf al 2x gehad en daardoor een koop gemist.![]()
Dus 't is niet altijd slechte wil hoor.
Amaris schreef:Icrack: hebben ze nog moeilijk gedaan dat ze het handgeld terug wilden?

wel lief dat ze me nog even liet weten dat ze me een poedersuiker vond, vinden jullie ook niet?
KimD schreef:Ik plaats vaker bij verschillende advertenties met hetzelfde product een bod, en de koper waarbij ik de beste overeenkomst krijg ga ik het product halen. Kan dus inderdaad zijn dat ik bij jou heb geboden maae het uiteindelijk niet hoef.
Goof schreef:Liselot schreef:Heb haar dan ook vriendelijk gemeld dat ze het product kan steken waar de zon niet schijntwel lief dat ze me nog even liet weten dat ze me een poedersuiker vond, vinden jullie ook niet?
Als jij zo'n opmerking maakt kun je ook die laatste opmerking terug verwachten ja.
ben zelf gewoon netjes gebleven en alleen haar manier van zakendoen "waardeloos" genoemd. Al zeg ik eerlijk dat mijn echte ideeen misschien wat doorschenen