Wow bedankt voor de reacties! Heel leuk!
We zitten tegen het dorpje aan waar ook een bakker is, een klein cafeetje en een soort van restaurant. De winkels zijn verder 20 minuten rijden. Maar dat waren we in Nederland ook al gewend. Ik heb Frans gehad op middelbare school.. Echter stelt dat niks voor haha. Mijn schoonmoeder kan goed Frans dus die heeft ons veel geholpen. Wij gaan nu flink aan de slag met het leren van de taal!
We hebben ons huis in Nederland goed verkocht, waardoor dit perceel kopen haalbaar werd. Met het opstarten van het bedrijf krijgen we steun van onze familie. Daar zijn we ze erg dankbaar voor!
We hebben 200 Nederlandse geiten gekocht en die komen in september al! Dus we moeten nodig met de stal beginnen te bouwen..
Ik neem 2 veulens mee hierheen , heb ik toch mijn eigen dingetje ook wat. De buurman hier heeft ook paarden, hij verhuurt ze voor tochten. Het lijkt me wel leuk om in de toekomst een chaletje te plaatsen voor gasten. Dan kunnen de paardenliefhebbers bij hem terecht voor ritten. Aan een kleinschalig camping zaten we ook te denken echter komen er dan allemaal regels bij kijken voor wat betreft het meer en dat wordt dan weer een duur grapje.. Maar wie weet in de toekomst!
Heel leuk dat jullie volgen!