Verjaardagscadeau dilemma.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:40

UhNee schreef:
Ondankbaar vind ik wel weer een beetje overdreven.

Zou je liever iets van een dagje uit willen of echt iets dat je vast kan houden?

wat noem je dan een lijst van ene stuk of 30 dingen die je absoluut niet wilt krijgen? En dan zijn het nog heel globale dingen, geen seciefieks als, ik wil gene groen truitje, want dat vind ik niet mooi

Snollygoster

Re: Verjaardagscadeau dilemma.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:45

Heb je een spelconsole? Zo ja, welke? Ik kan je wel een paar goede games aanraden :)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:53

En als aanvulling op de vraag van Snollygoster, van wat voor soort games hou je? Want als je graag Sims of Minecraft oid speelt maar niets hebt met bijv shootergames dan is het al een stuk moeilijker zoeken.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:33

Ik zou een dagje uit of andere leuke activiteit vragen. Uit eten, dagje sauna, stedentrip...
Of als je echt tevreden bent met alles wat je hebt: een financiële bijdrage voor een goed doel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:48

De nieuwste WoW uitbreiding.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:51

WoW kost op den duur wel meer dan €75 :')

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 18:02

Ik ben helemaal niet ondankbaar, maar sommige dingen hebben ik gewoon niks aan. ;) mijn ouders weten dat ook, en hebben ook met mij besproken en zijn het met mijn eens, aan cadeaubonnen en tegoedbonnen heb ik niks, ik gebruik ze haast niet omdat er niks leuks is in die winkel.

Aangezien ik niks aan cadeaubonnen heb, omdat ik ze vaak helemaal niet gebruik (ik heb vorig jaar nog een Itunes giftcard van €50 gekregen en van school nog eens €25... Heb nog steeds 70 euro tegoed en weet nog steeds niet wat ermee te doen)

Ik ben niet echt een meisje die 'ohh shoppen wat leuk' 'ooo nagels wat leuk', ik haat sauna's, make-up (al draag ik het wel, maar dan alleen BB-cream wat ik niet echt 'make-up' kan noemen), fotoshoots, shoppen en dat soort dingen. Ik ben echt totaal geen meisje wat van dat soort dingen houdt, bleh.

Snollygoster schreef:
Heb je een spelconsole? Zo ja, welke? Ik kan je wel een paar goede games aanraden :)

Heb onlangs mijn PS3 verkocht, heb alleen nog een stoffende WII die ik niet maar verkocht krijg x3

Summerfly schreef:
En als aanvulling op de vraag van Snollygoster, van wat voor soort games hou je? Want als je graag Sims of Minecraft oid speelt maar niets hebt met bijv shootergames dan is het al een stuk moeilijker zoeken.

Mocht een spel mij continu bezig houden maakt het niet uit, al heb ik wel het idee dat ik snel verveeld raak. :') Mij maakt het niet uit.

chimello schreef:
Iets van telltale? Episode 3 van Tales from the Borderlands komt deze week uit.
Waardebon van Game Mania? Als je daar niet slaagt als gamer weet ik het niet meer :+

Of ga gezellig naar de Ikea wat leuke kamer spulletjes kopen? Kamer verven kun je ook makkelijk doen hoor.
Dus genoeg dingen op je lijstje die wel deels haalbaar zijn.

Een kamer makeover heb ik op mijn niet lijstje staan omdat die paar weken geleden gerenoveerd is, en ik geloof niet dat iedereen weet dat ik een net gerenoveerde kamer heb... :')

Mwahja, mijn ouders en ik dachten dat ook, al zit ik wel met het probleem dat ik 2 laptops heb, waarvan 1 al bijna vol zit met alle, nja. Games die ik erop heb zitten (En dat zijn er niet een beetje :o) en mijn andere is een oudere macbook die ik gebruik voor schoolgebruik en evt photoshop :)

Over concerten, en dat soort dingen zie je mij niet. Ben er naar 1 geweest en dat nooit meer. Sorry maar kan echt niet tegen die drukte ;/ (al kan het ook qua artiest liggen, maar ja.)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:03

maar als je zelf kan vragen kies je toch ene bon van een winkel die je leuk vindt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:04

Snollygoster schreef:
WoW kost op den duur wel meer dan €75 :')

Sssssst :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:07

Kan aan mij liggen, maar ik vind je heel licht 'verwend' over komen. Zo bedoel je het misschien niet :)

Ik zou zeggen een cadeaubon van bijvoorbeeld media markt, bol.com of gamemania? Of heb je een paard, dan kun je daar misschien iets voor vragen?

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:11

Als je niks leuk vindt en echt niets kan verzinnen, dan sla je een kado toch een jaartje over? Beetje zonde als je iets krijgt wat je liever niet had gewild (wat ik overigens ook erg verwend vind overkomen).

En anders zet je het geld gewoon op je spaarrekening. Kun je zelf sparen voor iets wat je uiteindelijk wel leuk vindt.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:19

Misschien een nieuwe hobby proberen TS? Tekenen, fotograferen, video's maken, kostuums maken, verzamelen, ik zeg maar wat. :D Maar daar kun je dan dingen voor vragen!

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:19

Ze klinkt misschien verwend, ik vind van niet. Ze is gewoon duidelijk. anders komt iedereen aan met de dingen did ze niet wilt. Ze krijgt de keuze dus mag je toch ook sellectief zijn?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:23