Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:14

lieveli schreef:
Nergens om. En mensen moeten lekker doen wat ze willen. Maar als je me vraagt wat ik er van vind, dan is dit mijn antwoord. Zou ik een leuke jongen er om laten staan? Nee. Maar ik ben heel blij dat ik nu met een lange brede man ben. Ook al heb ik dan overal in huis trapjes voor nodig om ergens bij te kunnen.

Nouja, precies dit dus. Ik vind het ook nergens naar lijken, maargoed als dat een reden is...

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:14

Mijn vriend is ook kleiner dan dat ik ben. Heb er echt 0,0 moeite mee. Zou ook niet weten waarom je iemand zou moeten laten lopen vanwege de lengte :roll:

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:15

Ik ben zelf 1.86 en bij de schouders wat breder gebouwd gelukkig voor de rest niet zo haha. Heb gewone vrienden die kleiner zijn dan ik maar zou dat in ern relatie niet fijn vinden. Als je verliefd bent snap ik dat het niet veel uit maakt maar denk toch dat ik me daardoor enorm voel.. Ik draag vaak hakken en dan scheelt het al helemaal veel.. Dan heb ik zon gevoel van ik zal jou wel beschermen of ik draag jou wel over de drempel haha :p. Heb gelukkig een vriend van 1.95 :)

LauraSaskia

Re: Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:17

Ik ben 1.86 en ik selecteer wel degelijk op lengte. Voel me net een vent als ik naast een kleinere jongen of man sta, vreselijk. Ik heb dan ook echt een zwak voor lange mannen. Vind het niet 'stom' als mensen een voorkeur hebben, is toch gewoon het type waar je op valt.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:40

Persoonlijk geeft het me het gevoel dat ik hem overrule als ik echt groter ben dan een jongen. Ook al hoeft dat natuurlijk qua karakter etc helemaal neit zo te zijn, maar dat gevoel krijg ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 14:03

Mijn schoonzus vond het ook altijd een probleem, zij is 1,85. Inmiddels getrouwd met een man die een stuk kleiner is en ze vindt het prima. Als je wat ouder wordt, ga je vanzelf inzien wat je echt belangrijk vindt ;)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 14:09

Mijn vriend is ruim 10 centimeter kleiner dan ik. Een probleem? Voor ons niet, voor anderen blijkt het wel heel bijzonder te zijn. Je wilt niet weten hoe vaak wij worden nagekeken op straat. We wonen in het centrum van Kopenhagen, zoenende mannen zijn geaccepteerd, zoenende vrouwen, heb je een paarse mohawk, ook geen enkel probleem. Maar owee als de dame in kwestie langer is dan haar vriend. Dat is blijkbaar raar!
Tuurlijk maken we er grapjes om, en de eerste ontmoeting zei hij ook dat hij had verwacht dat ik wat kleiner zou zijn. Maar gelukkig hebben ons daar niet door laten tegenhouden. En zijn we hartstikke happy samen.

En echt waar, ik heb nooit het gevoel dat hij mij niet kan beschermen, of dat ik een lompe koe ben naast hem. Hij vindt het prachtig als ik op hakken loop en het lengteverschil de 15 cm overstijgt, en dat laat hij me weten ook. Maargoed, mijn vriend is dan ook de allerbeste!!! <3 :+

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 14:55

Afbeelding
Afbeelding
Even leuk verschil

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:06

Het is natuurlijk niet zo mooi om te zien vind ik zelf, maar boeit het werkelijk iets voor het koppel, natuurlijk niet....

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:09

Als je verliefd bent, maakt het niet uit, maar ik vind het ook geen gezicht :+. Nu ben ik niet zo groot, dus heb ik dat probleem niet snel. Ik val ook sneller op mannen die net iets groter zijn dan ik, veel groter zoals op die ene foto vind ik ook niks.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:14

Ik ben nu een beetje aan het aankloten met een Mexicaan die bijna 2 koppen kleiner is dan ik en een jaar jonger. Voel je niks van. :D
Maar als lange Nederlander ben je al gauw groter in Mexico.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:30

Wat een ander doet, waar een ander op valt of gelukkig mee is moet hij/zij zelf weten.

Maar zelf knap ik echt af op een man die kleiner is dan ik. Ik kan er dus ook echt niet verder mee komen dan platonische vriendschap. :+
Ik val echt als een blok voor grote mannen. <3 Het liefst nog 2 koppen groter dan mijn 1.68m

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:33

Ik ben zelf 1.75, mijn vriend is een paar cm kleiner.
Vroeger eigenlijk altijd vriendjes van rond de 2.00 gehad. Dat was wel leuker qua hakken, maar eerlijkheidshalve trek ik ze alsnog gewoon aan.

Ondertussen ben ik er wel aan gewend. Aan het begin had ik er meer moeite mee.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:09

Persoonlijk vind ik het erg onaantrekkelijk.
Als ik hakken aan heb ben ik al snel groter dan mijn vriend en dat vinden we beidden vaak wel vervelend.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:15

LauraSaskia schreef:
Ik ben 1.86 en ik selecteer wel degelijk op lengte. Voel me net een vent als ik naast een kleinere jongen of man sta, vreselijk. Ik heb dan ook echt een zwak voor lange mannen. Vind het niet 'stom' als mensen een voorkeur hebben, is toch gewoon het type waar je op valt.

Precies dit. Ik ben dan 1.80 maar als ik naast een man sta die kleiner is als dat ik ben, dan voel ik me echt zo'n enorme reus. Ik word er direct een stuk onzekerder van. Ik val dan ook op lange, brede, stoere mannen.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:18

Ik vind het fijn dat mijn vriend groter en breder is dan ik. Maar was het niet zo, had ik hem net zo leuk gevonden. Gewoon een bijkomend voordeel.

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:19

Ik vind het er heel vreemd uitzien, maar als je echt verliefd ben hoeft het niks meer uit te maken.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:20

Not a chance!

Ik ben zelf 1.77 maar een kleinere man gaat echt niet gebeuren.
Het ziet niet uit.. maar ik voel me ook echt ongemakkelijk/lomp..
En zeker in bed voel ik me te groot of whatever.. werkt gewoon niet.
Ik wil een man-man.. niet zelf half de man zijn. :P (Want zo voelt dat voor mij.)

Bovendien wil ik graag nog wel eens hakken aan.

Ik kan dus ook niet verliefd worden op iemand die kleiner dan mij is.
Je kan zeggen wat je wilt, maar voordat je verliefd bent ontmoet je eerst iemand en die selecteer je op uiterlijk..
Iemand die kleiner is dan mij, tja.. dat heeft geen eens kans om te groeien tot verliefdheid.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:21

Ik vind het een beetje onnatuurlijk ofzo :)) Ik ben zelf ook niet zo groot dus mannen zijn meestal wel iets groter of veel groter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:30

lieveli schreef:
zonnebloem18 schreef:
Mijn man is ietsje kleiner ik vind het geen probleem. Kijk naar Sebastiaan en Paisano bijvoorbeeld, die zijn samen zo leuk dat de lengte niet uitmaakt.

Ik ken ze niet in het echt, dus ik weet het niet. Maar zo van de foto vind ik het niet 'mooi'.
Ik zie op die foto een stel dat onwijs gelukkig (met elkaar) is en dat is 1000x belangrijker dan wie welke lengte heeft. :j

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:45

Ik voel me ook groot, lomp naast een (veel) kleinere man.
Een centimeter of 2/3 kleiner is voor mij maximaal, maar val op groter en brede schouders.
Wil me een meisje/poppetje voelen naast m'n vriend.
Hele lange mannen van 1.95+ val ik ook overigens ook niet op.
Maar wie weet wat de toekomst brengt :)

M'n moeder heeft een relatie gehad met een kleinere man, die ook wat smalletjes was.
Toch was dat een heel leuke combinatie, vond het absoluut niet storend om te zien dat lengteverschil (+/- 7cm), hoewel ik dat niet bij alle stellen heb waar de vrouw langer is.

Maar iedereen moet doen waar diegene gelukkig van word, geluk hebben we allemaal een andere smaak en uiteindelijk draait het inderdaad allemaal om het innerlijk, hoe cliche ook.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:48

Mmm nee ik zou dat niet kunnen hoor! Ik ben 1,75 en mijn vriend 1,95 en dat vind ik mooi :D
Ik ben een keer op date geweest met een kereltje (ja, er komt in mijn woordenboek dan automatisch een verkleinwoord bij kijken) en dat vond ik o.a. door de lengte enorm awkward :+ niks voor mij dus.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:52

amkeVH schreef:
Nou ik ben zelf 190 dus ik heb t wel lastig haha!
Ik ga geen jongen selecteren om zijn lengte, dat vind ik nogal stom.
Maar ik voel me gewoon minder fijn wanneer ik groter ben.. dan voel ik me echt zo'n enorme trol..

Ik ben zelf 1,94 en had daar ook altijd last van. Ook bij mijn vriend van 1,90. Hij heeft me altijd laten weten dat hij het niet erg vond. Dat heeft bij mij erg geholpen. Verder zou ik er nooit een jongen om afwijzen, maar het is meer je eigen onzekerheid waar je mee moet leren omgaan.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:56

Vind het geen gezicht, maar als je happy bent samen is dat veel belangrijker dan het plaatje :)!

Voor mezelf, zie ik het niet snel gebeuren dat ik op iemand val die jonger of kleiner is. Nu val ik ook echt op groot en echt man-mannen..
Maar als ik er gek op word zou ik iemand er nier op laten lopen..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:58

ik heb wel eens gedate met een jongen die echt wel 5 cm kleiner was met gemak. vond het erg ongemakkelijk en vervelend. is echt een puntje.

ook gedate emt man die 10 cm groter was en ook wat breder qua schouders en ja, dat is echt mijn ding. lekker in kunnen weg knuffelen etc.

Ja een man-man is ook echt mijn type, maar een ander er om laten lopen zou k ook niet doen :P