fohadie schreef:Toevallig wel zelf meegemaakt, aannames houd ik ook niet zo van.Werk zo,n 18jaar nu en heb collega,s gehad die ook van de een op de andere dag opzeiden vanwege nog te genieten vakantie. Kan je zeggen dat het voor je colega,s ook erg leuk is, zeker in vakantietijd. Zo makkelijk kan je niet altijd iemand vinden in vakantieperiode,s al hangt het van je soort werk af natuurlijk.
Het gaat hier niet om een maand, dat vind ik ook niet meer dan normaal. Het gaat mij meer om het idee: ik oet morgen opzeggen want daarna ga ik op vakantie en is de maand opzegtijd voorbij. Als ik dit verkeerd begrijp van TS dan mijn excuses, zo komt het op mij over en dat is wat mij juist tegenstaat.
Dit is nu eenmaal de hedendaagse mentaliteit. 99% van de mensen met wie jij werkt zullen deze kans van de TS ook grijpen en nu is het toevallig in de zomervakantie een andere keer is het rond kerst. Dan is het op het moment dat er een griepepidemie is en zo kan je natuurlijk wel 100 redenen bedenken.
TS ontzettend tof dat deze baan zo op jouw pad terecht is gekomen en een goed werkgever zal inderdaad balen van het moment maar gunt jouw deze kans! Gewoon zsm aangeven dat je deze prachtige kans hebt aangeboden gekregen uit onverwachte hoek en dat je hem graag wilt pakken. Eerlijk kort en duidelijk. Succes!
Werk zo,n 18jaar nu en heb collega,s gehad die ook van de een op de andere dag opzeiden vanwege nog te genieten vakantie. Kan je zeggen dat het voor je colega,s ook erg leuk is, zeker in vakantietijd. Zo makkelijk kan je niet altijd iemand vinden in vakantieperiode,s al hangt het van je soort werk af natuurlijk.