Wie heeft het zelfde?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:49

Zou een psycholoog echt helpen? Dit is wel anders dan een gewoon dipje of angst :) maar het kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Ik heb zelf geen ervaring met de psycholoog, dus je kan het altijd proberen, maar er zijn ongelooflijk veel mensen die erg graag helpen met dit soort problemen :j

Toen mijn moeder ons huidige huis kocht, zat de overleden man van de vorige bewoner nog in het huis, tikte op mn moeders hoofd als ze zat, hij zat 'vast' onder het plafond (waar ze zo'n zeil over hebben gedaan), daar heeft ze rietjes in geprikt en toen was ie weg :D

Liselot

Re: Wie heeft het zelfde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:00

Witte salie is ook te krijgen als wierook. Ik vind hem zelf heerlijk ruiken en brand minstens 1x per week.
Sindsdien voelt mijn huis veel fijner en leger :j

Yenni

Re: Wie heeft het zelfde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 14:45

Dat is een hele fijne tip over die wierrook

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:00

gerpiegorp schreef:
Zou een psycholoog echt helpen? Dit is wel anders dan een gewoon dipje of angst :) maar het kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. Ik heb zelf geen ervaring met de psycholoog, dus je kan het altijd proberen, maar er zijn ongelooflijk veel mensen die erg graag helpen met dit soort problemen :j

Ik denk dat een psycholoog juist kan helpen met dit soort problemen omdat hij/zij hier buiten staat. Die kan misschien ook beter bepalen wat het precies is waar de TS last van heeft, en of ze misschien gewoon last heeft van irrationele angsten zoals iedereen ze weleens heeft.