Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:En waarom hebben mannenfietsen juist die stang terwijl het voor hun juist pijnlijk zou zijn als ze daarop schieten..
Joolien schreef:Waarom hebben we nog mannen en vrouwenfietsen als mannen ook gewoon op vrouwenfietsen kunnen rijden?
Iris82 schreef:Na een zwangerschap zie je er downunder nog steeds precies hetzelfde uit, mits je niet geknipt of gescheurd bent. Dan zul je een litteken krijgen. Het is wel zo dat de betreffende ingang iets ruimer is dan hij van te voren was, maar het is niet dat je een frikandel in een lege gymzaal gooit als je jongetje-meisje-dingen aan het doen bent zeg maar.
Iris82 schreef:Na een zwangerschap zie je er downunder nog steeds precies hetzelfde uit, mits je niet geknipt of gescheurd bent. Dan zul je een litteken krijgen. Het is wel zo dat de betreffende ingang iets ruimer is dan hij van te voren was, maar het is niet dat je een frikandel in een lege gymzaal gooit als je jongetje-meisje-dingen aan het doen bent zeg maar.
Puppetje schreef:Fiej schreef:Waarom niet iedereen gewoon dezelfde taal spreekt?
Dat vraag ik me ook wel eens af. Is toch veel logischer. Ik vraag me dan wel weer af hoe een taal ontstaat. Neem nou Chinees etc. Hoe verzin je het......