Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nelis schreef:Ben ik nou de enige die nooit maar dan ook nooit lifters mee neemt?
Vind het in de huidige maatschappij vragen om problemen.
lisa_xxx schreef:Zou ook graag willen liften. maar zou niet weten waar naar toe. plannen jullie dat of zien jullie wel waar je uitkomt
dondeyne schreef:Ontzettend cool! Misschien toch eens overwegen zelf vaker te liften om op avontuur te gaanHeb jullie fb geliked want wat een mooi filmpje zeg!
Snollygoster schreef:Echt supergaaf dat je dat durft! Ik zou het echt niet durven hoor, toch zeker niet als een meisje alleen.. Twee kennissen van me zijn wel ooit tot Portugal gelift.
Op de uni waar ik zit wordt ook een 'lift festival' georganiseerd naar Spanje, wie het eerste aankomt kan een wereldreis winnen dacht ik, maar onderweg worden er hier en daar ook nog feestjes en zo gegeven. Dat leek me heel erg gaaf om eens te doen, maar helaas houdt mijn angst me tegen
Edit: ik heb je FB-pagina eens bekeken en las iets van militairen niet te vertrouwen, ik ben wel benieuwd naar het verhaal eigenlijk?
Eleandra schreef:nelis schreef:Ben ik nou de enige die nooit maar dan ook nooit lifters mee neemt?
Vind het in de huidige maatschappij vragen om problemen.
En die "huidige maatschappij" waar je het over hebt is nou precies waar in het filmpje naar verwezen wordt met "een manier om te zien hoe de wereld echt in elkaar zit", deze maatschappij bestaat in mijn ogen niet. Het is een schrikbeeld gecreëerd door de media die ieder voorval uitvergroot. Terwijl alle fantastische, lieve, behulpzame mensen die er in veel veeel veel grotere getallen rondlopen geen aandacht krijgen.
Dat mijn vriend, ik en alle andere lifters die we kennen (waaronder 700 per jaar die Route du Soleil een week doen) geen slechte ervaringen meemaken, is echt niet allemaal een godswonder. Het komt simpelweg omdat er echt niet zoveel kwaad in de wereld is als iedereen is gaan geloven. Dat is het grootste dat liften mij geleerd heeft, het geeft je totaal het vertrouwen terug in de maatschappij.