Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Douraque schreef:Die tussenliggende maand tel je wel op bij de bepaling of je vast krijgt, ook al is het geen contract. Wettelijk gezien tel je het erbij op. Zie mijn voorbeeld, dat is absoluut 10000% correct.
Pas bij een tussenliggende periode van 6 maanden + 1 dag ga je de vorige contracten en periode niet meetellen
vuurneon schreef:Douraque schreef:Die tussenliggende maand tel je wel op bij de bepaling of je vast krijgt, ook al is het geen contract. Wettelijk gezien tel je het erbij op. Zie mijn voorbeeld, dat is absoluut 10000% correct.
Pas bij een tussenliggende periode van 6 maanden + 1 dag ga je de vorige contracten en periode niet meetellen
Overheid mag dan wel duidelijker zijn![]()
U berekent uw periode van tijdelijke contracten als volgt: u telt op hoe lang u op basis van tijdelijke contracten heeft gewerkt bij dezelfde werkgever. Als de periodes tussen de tijdelijke contracten 6 maanden of korter duren, telt u deze mee
Want ik interpreteer het als de duur van contracten zelf tellen ipv het termijn waarbinnen de contracten vallen

vuurneon schreef:Ik vatte dat op als dat die contracten meetellen in de telling, dus alleen die duur niet de contractloze maandendus max 2 jaar in daadwerkelijke contracten
Moet nodig eens die cursus arbeidsrecht erbij gaan doen