Miriam91 schreef:Ik zou inderdaad maar even bellen. Ik wilde ook een nieuw paspoort, vraagt die mevrouw of ik ook mijn oude ID kaart mee heb. Oude ID kaart?Die heb ik niet hoor. Mooi wel dus volgens die mevrouw. ID kaart thuis nergens te vinden dus moest inderdaad proces verbaal meenemen naar de volgende afspraak.
Hmm, dit zou toch wel erg poedersuiker zijn. Ga 5 juli op vakantie en heb dan toch wel mijn paspoort nodig
Mijn paspoort is overigens pas een week ofzo verlopen. Kon niet eerder een afspraak maken wegens de drukte op het stadhuis. Het rottige is dat ik de afspraak om hem op te halen ook pas eind juni kon plannen, en een nieuwe afspraak maken dus erg poedersuiker zou zijn.
Die heb ik niet hoor. Mooi wel dus volgens die mevrouw. ID kaart thuis nergens te vinden dus moest inderdaad proces verbaal meenemen naar de volgende afspraak.
Succes met je tentamen.
En dankjewel!
dan hoef je dus niks te googelen of te zoeken.
Ik heb een paar maanden terug mijn paspoort verlengd, en hierbij moest ik mijn ID ook inleveren die ruim 3 jaar verlopen was. Zij nemen hem dan in.
Schoot ook al in de stress omdat ik dit weekend naar een festival ga en mn paspoort dus verlopen is, maar dat vonden ze niet erg gelukkig.