Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mer1980 schreef:Ik zie helaas veel fantastische relaties toch uitlopen op een vechtscheiding, ik huiver dan ook van de berichten hierboven van: mijn man heeft niets met mijn dieren dus die gaan met mij mee of hij weet dat het paard van mij is bla bla. Heel leuk, maar als je uit elkaar gaat kan de ander je juist daarop pakken als hij/zij kwaad in de zin heeft. Haat en liefde ligt heel dicht bij elkaar, alleen mensen waar je zielsveel van hebt gehouden kunnen je op plekken raken welke je nooit voor ogen hebt kunnen houden....
Mer1980 schreef:Ik zie helaas veel fantastische relaties toch uitlopen op een vechtscheiding, ik huiver dan ook van de berichten hierboven van: mijn man heeft niets met mijn dieren dus die gaan met mij mee of hij weet dat het paard van mij is bla bla. Heel leuk, maar als je uit elkaar gaat kan de ander je juist daarop pakken als hij/zij kwaad in de zin heeft. Haat en liefde ligt heel dicht bij elkaar, alleen mensen waar je zielsveel van hebt gehouden kunnen je op plekken raken welke je nooit voor ogen hebt kunnen houden....
Na bijna 14jaar bij elkaar en bijna 5 jaar huwelijk denk ik niet dat het mis zal gaan... maar zeg nooit nooit

Amaris schreef:[quoe="Aranel"]Amaris schreef:Maar wanneer staat een dier op naam?
Staat in het paspoort.
!
[***] schreef:Wij hebben het geregeld bij de notaris, leek mij een logische stap toen en mijn vriend had zoiets van neem asjeblieft wel alles mee![]()
Er blijft nog genoeg over om ruzie over te maken![]()
En nee natuurlijk ga je er niet vanuit dat je uit elkaar gaat. Maar daarom is het júist ook niet raar om het te regelen
En een rat of konijn kom je samen wel uit, maar een paard kan een behoorlijke financiële waarde vertegenwoordigen. En de emotionele waarde kan ook een reden zijn voor een aanstaande ex om ineens wel interesse te hebben. Ik vind het dus een beetje naïef om te denken dat je het niet hoeft te regelen als je partner geen paardenman is
)