Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik drink zelf wel graag met uitgaan, en omdat ik niet zo vaak uit ga word ik dan ook wel graag dronken... Maar bijvoorbeeld mijn huisgenoot heeft heel erg lang geen druppel alcohol gedronken en zij was altijd net zo gezellig als we gingen dansen als ik met m'n dronken harsens. [***] schreef:__nina schreef:Voor mij is het vooral de gezelligheid en om een leuke avond te hebben. Heb een paar vrienden die ik buiten het stappen nauwelijks spreek, dus dan is het altijd extra gezellig om elkaar op zaterdag avond tegen te komen![]()
En er wordt dan ook wel wat gedronken, maar dronken worden is nooit echt het doel van het stappen
Oke! Laat ik een ding even anders verwoorden, dronken worden is het dan niet altijd natuurlijk, maar drinken in de meeste gevallen. En omdat ik niet drink vinden meer mensen het uitgaan dus niks voor mij, dit heb ik vaker gehoord, omdat uitgaan vaak drinken ismaar ik ben gelukkig getrouwd met m'n cola
![]()
..
MevrouwtJ schreef:Klopt flirten is leuk, maar ik vind dat je met je vrienden uitgaat en dus ook met hun plezier moet hebben. Kom je allebei iemand tegen of kom je zelf eens iemand tegen is dat echt niet zo erg. Maar als je vriend of vriendin continu bezig is met iemand te regelen sta je daar een beetje naast te wapperen!
Dan hoeft het van mij op een gegeven moment ook niet meer. Dan gaan ze maar alleen!
.
Ik heb nooit begrepen wat daar leuk aan is.
. Dansen, gek doen en na afloop op het strand zonsopgang te zien
en dan misschien de pech te hebben de bib te zijn en dan nog te moeten rijden ipv lekker te tukken op de achterbank
TammyVN schreef:MevrouwtJ schreef:Klopt flirten is leuk, maar ik vind dat je met je vrienden uitgaat en dus ook met hun plezier moet hebben. Kom je allebei iemand tegen of kom je zelf eens iemand tegen is dat echt niet zo erg. Maar als je vriend of vriendin continu bezig is met iemand te regelen sta je daar een beetje naast te wapperen!
Dan hoeft het van mij op een gegeven moment ook niet meer. Dan gaan ze maar alleen!
Dat dus. Ik had vroeger een vriendin die me dat vrijwel altijd flikte. Ik belande altijd aan de bar, heb heel wat barmannen leren kennen zo.
Ik ga voornamelijk uit om mijn ei kwijt te kunnen. Lekker de week vergeten, even geen stress, niet aan school hoeven denken etc. Lekker dansen, en lol hebben.

Ben al 7 jaar met mijn vriend en zeer zelden dronken.
wel merk ik dat ik vroeger uitging om de verkeerde redenen: onzekerheid ipv omdat het gezellig is. Snapt iemand me daarin? [***] schreef:SinneJ schreef:Ik ga zelf niet veel uit, maar dat heeft andere redenenwel merk ik dat ik vroeger uitging om de verkeerde redenen: onzekerheid ipv omdat het gezellig is. Snapt iemand me daarin?
Ik snap je denk ik wel voor een deel! Zou je het anders nkg wat duidelijker kunnen uitleggen? Of via pb? Herken het wel een beetje met waarom ik uitging als het is zoals ik het opvat
wil het gerust ook delen met anderen. Ik was in het middelbaar enorm onzeker.. had eerder twee echt goede vriendinnen dan dat ik met heel de klas overweg kon. Dan ben ik naar de universiteit gegaan en er ging een wereld voor me open, maar ik was nog niet klaar om daarmee om te gaan. Ik heb het niet erg bont gemaakt, altijd heel braaf geweest, maar je moet weggaan voor jezelf en niet voor je vrienden of om je imago op te krikken. Als je weggaat omdat je daar zin in hebt ga je ook je eigen grenzen respecteren. Je blijft dan gewoon tot je moe bent of het niet meer aangenaam vindt en dan ga je naar huis. Je drinkt zoveel als je zelf wil en je bent niet bezig met je te willen bewijzen.
.