.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 20:20

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Redenen om uit te gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:23

Bij ons verschilt het per avond of het de bedoeling is om dronken te worden := Ik drink zelf wel graag met uitgaan, en omdat ik niet zo vaak uit ga word ik dan ook wel graag dronken... Maar bijvoorbeeld mijn huisgenoot heeft heel erg lang geen druppel alcohol gedronken en zij was altijd net zo gezellig als we gingen dansen als ik met m'n dronken harsens.

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:32

[***] schreef:
__nina schreef:
Voor mij is het vooral de gezelligheid en om een leuke avond te hebben. Heb een paar vrienden die ik buiten het stappen nauwelijks spreek, dus dan is het altijd extra gezellig om elkaar op zaterdag avond tegen te komen :D
En er wordt dan ook wel wat gedronken, maar dronken worden is nooit echt het doel van het stappen :=

Oke! Laat ik een ding even anders verwoorden, dronken worden is het dan niet altijd natuurlijk, maar drinken in de meeste gevallen. En omdat ik niet drink vinden meer mensen het uitgaan dus niks voor mij, dit heb ik vaker gehoord, omdat uitgaan vaak drinken is :') maar ik ben gelukkig getrouwd met m'n cola :') :j

Ik drink meestal wel een paar drankjes, maar kan ook prima een avond op cola doorkomen.
Maar meestal hoort drinken wel een beetje bij het stappen, het is toch een moment van ontspanning en meestal vind ik dat je na een week hard werken met stappen wel een drankje hebt verdiend!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:57

Voor de gezelligheid en om te dansen. Ik vind dansen gewoon echt lekker en kan er helemaal in op gaan, even lekker nergens aan denken. Ben ook nooit dronken als ik uit ga, hoogstens aangeschoten. Flirten heb ik juist nooit zin in tijdens het uit gaan :')

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:03

Ik heb wel is met stappen met een jongen gezoend en ik voelde me best wel aangetrokken, nummers uitgewisseld etc. Zei die echt een paar dagen daarna, ja wow toen je weg was heb ik niet eens meer met een ander meisje gezoend. Oftewel normaal wel. Ik zo uhhhh :+..

Ik kwam er na een tijdje achter dat hij serieus alleen uit ging om meisjes te regelen. Zijn "beste vriend" ging mee maar uiteindelijk stond die altijd alleen. Dus die hebben ik en een vriendin opgenomen en nu is het een lieve vriend van ons geworden. Toch nog iets aan overgehouden.

Ze zitten er altijd tussen :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:08

Mjaaaaaa flirten is leuk toch? En ik snap best dat je uit gaat om te 'scoren' tis maar net hoe je t wilt noemen. Met thuis zitten wachten ga je geen mensen tegenkomen.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:09

Klopt flirten is leuk, maar ik vind dat je met je vrienden uitgaat en dus ook met hun plezier moet hebben. Kom je allebei iemand tegen of kom je zelf eens iemand tegen is dat echt niet zo erg. Maar als je vriend of vriendin continu bezig is met iemand te regelen sta je daar een beetje naast te wapperen!

Dan hoeft het van mij op een gegeven moment ook niet meer. Dan gaan ze maar alleen!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 21:11

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:15

MevrouwtJ schreef:
Klopt flirten is leuk, maar ik vind dat je met je vrienden uitgaat en dus ook met hun plezier moet hebben. Kom je allebei iemand tegen of kom je zelf eens iemand tegen is dat echt niet zo erg. Maar als je vriend of vriendin continu bezig is met iemand te regelen sta je daar een beetje naast te wapperen!

Dan hoeft het van mij op een gegeven moment ook niet meer. Dan gaan ze maar alleen!

Dat dus. Ik had vroeger een vriendin die me dat vrijwel altijd flikte. Ik belande altijd aan de bar, heb heel wat barmannen leren kennen zo :').

Ik ga voornamelijk uit om mijn ei kwijt te kunnen. Lekker de week vergeten, even geen stress, niet aan school hoeven denken etc. Lekker dansen, en lol hebben. :)

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:16

Ik ga nooit uit := Ik heb nooit begrepen wat daar leuk aan is. :o

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 21:57

.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 01:04

Ik ga uit om vrienden te ontmoeten en lekker te dansen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 01:12

Wat is er nou niet leuk om ren avondje nergens aan te denken behalve aan waar je je voeten neerzet, hoe de liedjes gaan en je die dan ook kan meeschreeuwen :') . Dansen, gek doen en na afloop op het strand zonsopgang te zien <3 en dan misschien de pech te hebben de bib te zijn en dan nog te moeten rijden ipv lekker te tukken op de achterbank :')

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 01:27

Ik ga vooral uit om te dansen en om het leuk te hebben met m'n vrienden. Lekker gek doen en nergens aan denken. Na m'n tentamenweken ga ik standaard om de stress te vergeten en om te ontspannen.

Vond er twee jaar geleden ook geen zak aan maar dat kwam vooral omdat ik toen geen leuke mensen had om mee uit te gaan :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:02

Normaal om een leuke avond te hebben en lekker los te gaan met vriendinnen!

Deze keer om mijn ex te vergeten en afleiding te hebben :) Niet dat het lukt, maar blijven proberen :D

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:39

TammyVN schreef:
MevrouwtJ schreef:

Dat dus. Ik had vroeger een vriendin die me dat vrijwel altijd flikte. Ik belande altijd aan de bar, heb heel wat barmannen leren kennen zo :').

Ik ga voornamelijk uit om mijn ei kwijt te kunnen. Lekker de week vergeten, even geen stress, niet aan school hoeven denken etc. Lekker dansen, en lol hebben. :)

Hahaha I know the feeling. Een barman vond me een keer zo zielig dat ik gratis shotjes kreeg :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:07

Om te genieten van muziek en gezelligheid.
Maar eigenlijk ook om mijn energie kwijt te kunnen en het is een uitlaatklep.

Ergens diep van binnen ben ik een heel energiek persoon en dat komt altijd naar boven als ik tussen leuke mensen en leuke muziek zit. Een paar lekkere drankjes maken het vaak nog leuker.. :')
Met wie ik ga wisselt enorm af. Soms ga ik met de vriendengroep van mijn vriend (en soms ook nog meer aanhang). Andere keren met vriendinnen, maar ook niet altijd dezelfde. Het is beide leuk, met mannen stappen is anders dan met vrouwen vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 21:10

Herinneringen maken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 23:51

Ik ga graag naar kroegen waar goede muziek gedraait wordt of waar live bandjes spelen en jamsessies gehouden worden. Ben gek op muziek en dat is dan de reden dat ik 'op stap' ga. Verder lol maken met mijn beste vriendin en leuke mensen ontmoeten om een praatje mee te maken!

Dronken en ONS zijn wel mijn laatste redenen. :') Ben al 7 jaar met mijn vriend en zeer zelden dronken.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:02

De reden waarom ik uitga, is om het gezellig met vrienden en vriendinnen te hebben.
Ook ben ik van mijzelf een vrij druk persoon, en dat uit zich nog erger als ik gedronken heb := _O-

Verder ligt het eraan met welke groep ik ga stappen.. Als het met de groep van een goeie vriend is dan is het echt gezellig, biertjes drinken, beetje ouwehoeren, beerpongen etc.

Als ik met mijn vriendinnengroep ga dan is het vooral veel bij praten, roddels uitwisselen, drankjes doen, heel veel dansen en gek doen.

Vaak als een vriendin aan het scharrelen is met een jongen, zorgen wij vaak nog voor dat extra duwtje zodat het toch wat wordt haha :')

En vooral herinneringen maken, die je sowieso nooit gaat vergeten omdat het een te toffe avond was :)

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:04

Ik ga zelf niet veel uit, maar dat heeft andere redenen :) wel merk ik dat ik vroeger uitging om de verkeerde redenen: onzekerheid ipv omdat het gezellig is. Snapt iemand me daarin?

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 11:07

.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:13

[***] schreef:
SinneJ schreef:
Ik ga zelf niet veel uit, maar dat heeft andere redenen :) wel merk ik dat ik vroeger uitging om de verkeerde redenen: onzekerheid ipv omdat het gezellig is. Snapt iemand me daarin?

Ik snap je denk ik wel voor een deel! Zou je het anders nkg wat duidelijker kunnen uitleggen? Of via pb? Herken het wel een beetje met waarom ik uitging als het is zoals ik het opvat :o

Geen probleem :) wil het gerust ook delen met anderen. Ik was in het middelbaar enorm onzeker.. had eerder twee echt goede vriendinnen dan dat ik met heel de klas overweg kon. Dan ben ik naar de universiteit gegaan en er ging een wereld voor me open, maar ik was nog niet klaar om daarmee om te gaan. Ik heb het niet erg bont gemaakt, altijd heel braaf geweest, maar je moet weggaan voor jezelf en niet voor je vrienden of om je imago op te krikken. Als je weggaat omdat je daar zin in hebt ga je ook je eigen grenzen respecteren. Je blijft dan gewoon tot je moe bent of het niet meer aangenaam vindt en dan ga je naar huis. Je drinkt zoveel als je zelf wil en je bent niet bezig met je te willen bewijzen.

Bijna iedereen gaat door die eerste fase lijkt me, maar het wordt pas echt gezellig als daar doorheen bent ;).