Eenzaam, geen vrienden. Hoe vind ik ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:49

Rubber_Duck schreef:
Mennen? Ik denk dat je me met een ander door elkaar haalt? :o
....

Owh sorry. Verkeerde topic inderdaad.
Ik las een ander topic, waarvan ik dacht, zou leuk zijn als beide TS bij elkaar in de buurt wonen. Was iemand die een klein beetje in een vergelijkbare situatie zit als jij. Dat men-aspect had ik dus verward met het andere topic, maar de rest van mijn post was wel voor topic.

Tamadine

Re: Eenzaam, geen vrienden. Hoe vind ik ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:54

Zelf ook regelmatig in dit schuitje. Maar ipv in een soort van slachtoffer rol te gaan zitten (waar ik ook wel een handje van heb, daar ben ik eerlijk in, altijd allemaal hun schuld) en me ellendig te voelen, geef ik mezelf ook wel eens een schop onder mijn hol. Het is mijn leven en ik moet er zelf voor zorgen dat er een feessie van word gemaakt. Zo heb ik afgelopen weekend weer eens een oude vriendin geappt en tot half 5 in de kroeg blijven hangen geheel onverwacht. Via nieuwemensenlerenkennen.nl kan je ook allemaal activiteiten gaan doen in je omgeving. En je hebt bijv ook vriendinnenonline en je hebt ook hier op bokt vaker dit soort topics. Trek soms eens de stoute schoenen aan en vraag mensen gewoon mee om iets te doen. Het kan onverwacht ook wel eens heel leuk uitpakken. En soms misschien ook niet, maar dat weet je dat ook weer... Hop een schop onder je hol bij deze en go for it.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:55

Ik heb vorig jaar in Boekelo een gezellige dag met je gehad, dus daar ligt het niet aan :

Ik denk dat je er idd lekker op uit moet gaan, bijvoorbeeld in de sportschool, en dan zelf de gezelligheid maken.
Ik ben nu ook sinds een jaar ongeveer lid van de sportschool, samen met 2 oude bekenden, die ik nog vaag kende, en nu gaan we samen naar concerten, op vakantie, bioscoop, uit eten, maar ook hebben we zo af en toe een ouderwets filmavondje (natuurlijk met films waar knappe kerels in spelen :') )bij een van ons thuis.

Dus, hup erop uit en gaan met die banaan :P

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:15

Het is ook niet altijd dat mensen je laten "vallen". Sommigen zijn gewoon even uit beeld. Af en toe even een berichtje sturen kan best effect hebben. Heel simpel van. Tijd niet gesproken gaat het goed met je? Je zit ook een beetje in een leeftijd waarin iedereen z'n weg kiest. Samenwonen, op kamers, nog thuis. Al wel werken (en dus meer geld voor uitjes) of nog studeren ( en toets stress). En dus wat druk met zich zelf is.

japielover

Re: Eenzaam, geen vrienden. Hoe vind ik ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:24

Ts.

Ik ken je probleem wel een beetje.
Ik woon niet om de hoek en ben wel wat ouder.
Maar

Als je t gezellig vind.
Ben je in Gaanderen welkom voor een bakkie koffie!

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:41

wat vervelend ts! Ik herken het helemaal. Ik heb ook zo'n automatische instelling van 'toch niemand vind me aardig dus ik blijf onzichtbaar' en dat is zó vervelend! het is nu al minder dan eerst maar ik kan wel echt merken dat door mijn instelling mensen ook minder snel contact met mij maken.. het probleem ligt ook echt bij mij maar toch is het dan zo moeilijk om het te veranderen!
ik hoop dat je toch weer wat meer contacten krijgt/maakt binnenkort!