Ik voel me dan zo ongemakkelijk he......... Dat is niet voor iedereen weggelegd, alleen gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:Ik ga morgen alleen naar pinkpop, krijg ook niemand mee. En vind dat helemaal niet erg want vorig jaar heb ik de helft van Metallica gemist omdat gezelschap bang was voor onweer. Lekker dan.
Dus ik ga morgen alleen, bevalt dat goed, koop ik misschien ook nog wel een kaartje voor zaterdag.
Verder heb ik gelukkig een paar goede vriendinnen zonder kinderen, en eentje is vrijgezel dus ik vind altijd wel iemand.
Op vakantie gaan doe ik bijna nooit, maar ben twee keer met groepsreizen mee geweest: prima!
Echt op stap gaan doe ik niet meer alleen. Dan vraag ik toch wel een vriendin mee.
.
Ja, ik hoor vaker dat die vooral matches krijgen met nepprofielen. Uhm.... Lastig. Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen. Je woont ook niet echt in de buurt, anders zou je best met mij mee mogen stappen, haha.
Heb bijna 7 jaar een vriend en ga toch bijna wekelijks met m'n beste vriendin weg. Vind dat ook heeeel belangrijk!