xEmilieLx schreef:Super lastige situatie. Maar dat zuchten als jij over je hobby begint zou ik zelf echt verschrikkelijk ergerlijk vinden. Dan kan hij een tik krijgen :p. Mijn vriend vond het juist leuk dat ik een hobby had. Ik nam hem op zijn vrije dagen soms mee ook al vond hij in eerste instantie paarden helemaal niets. Op een gegeven moment vroeg hij zelf of hij mee mocht.
Kan je je vriend niet eens meenemen? Dat hij kan zien hoe leuk jij het vindt en misschien vindt hij het stiekem zelf ook leuker dan hij denkt ? Zo niet, moet hij alsnog respect hebben voor het feit dat jij je eigen hobby hebt. Net als hij. Jij laat hem toch ook gewoon boxen? Lijkt wel alsof hij wat jaloers is ofzo.. Dat jij meer plezier hebt in je hobby dan hij.
Jaaa daar irriteer ik me heel erg aan hahaha, ja heb hem al een keer meegenomen hij vond het allemaal 'wel grappig' maar toen ik hem nog een keer mee vroeg zei hij ja ik hoef niet elke keer mee..
Daarnaast heb je nog een studie, die ook flink van je tijd snoept.
Jij hebt respect en ruimte gegeven voor zijn hobby, jij hebt ook recht op respect en ruimte voor jouw hobby.
.
Maar zo ga ik het niet oplossen na 2,5 jaar, we hebben dit weekend afgesproken om er even over te praten en hoe we dit kunnen oplossen.