Wat gebruiken jullie om je huis lekker te laten ruiken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:33

Scent Chips zoals al word gezegd, heerlijk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:34

Ik gebruik af en toe wax (scent chips) van the bridgewater candle company <3 <3 <3 Maar iets duurder, heb nu de lavendel geurstokjes van Bolsius maar die vind ik werkelijk verschrikkelijk.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:47

Roosch schreef:
Ik gebruik Scent chips, ben ik zo verslaafd aan.. <3

Ohnee ik heb het opgezocht (ik kende het niet). Ik voel een nieuwe verslaving aankomen :\ .

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:03

Ik heb een Ultransmit Aroma Diffuser. Daar doe je geurdruppels en water in wat verdampt. Is ook een leuk item om te zien, een lamp die van kleur van kleur verandert.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 07-06-15 20:10, in het totaal 5 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:05

Van die wax dingetjes waar je een waxine lichtje onder zet. Geen idee hoe t heet :')
Alleen ik heb altijd wel 1 of meer raam/ramen open en dan blijft het niet zo lang hangen.

Ik heb ook iets van airwick in het stopcontact gehad. Je moet er echt vaak aan denken om die navullingen te kopen want dat gaat heel snel op :7

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:09

Yankee Candle wax melts. Ik heb ze bijna allemaal (gehad) :j Ik vind het een leuke bijkomstigheid dat je meteen her en der kaarsjes in je huis hebt branden. Zoals sommigen van jullie weten, heb ik nagenoeg geen reukvermogen meer. Hierdoor zie ik het nu maar als een soort gewoonte die ik voor de sier aanhoud. En ach, ik weet van geheugen nog wel hoe mijn favoriete geuren het huis doen ruiken.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:09

Sunrise_ schreef:
Roosch schreef:
Ik gebruik Scent chips, ben ik zo verslaafd aan.. <3

Ohnee ik heb het opgezocht (ik kende het niet). Ik voel een nieuwe verslaving aankomen :\ .

Het vervelende ervan is dat als je ze tegenkomt in de intratuin oid, je denkt van: oh die koffie ruikt wel heeeel lekker... Oh, 6 euro voor zo'n doosje van 8! Dan neem ik die caramel, dead sea, aarbei etc. er ook nog maar bij! Oliebol nu heb ik er 9... Achja doen we nog maar zo'n doosje! :') elke keer weer

RoosG

Re: Wat gebruiken jullie om je huis lekker te laten ruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:11

Ik vind die van de intratuin helemaal niet zo heel erg lekker eigenlijk. Die vind ik vaak te penetrant ofzo. Nu heeft "onze" intratuin niet zo'n heel groot assortiment, maar toch.

Beautybakery heeft ook hele lekkere. Pearlmania heeft of had ook hele fijne.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:12

Bij onze intratuin verkopen ze gewoon de 'echte' orginele van Scent Chips zelf, geen namaak :o :j

Rocks11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:12

DatBenIkNou schreef:
Ik heb zo'n electrische aroma diffuserlamp. Daar doe je geurdruppels en water in wat verdampt. Is ook een leuk item om te zien, een lamp die van kleur van kleur verandert.
[ [url=m/pAMFfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja hier ben ik ook fan van. Ik koop dan ook van dat geur water van scentchips en doe daar dan een beetje van in, zijn redelijk veel verschillende geuren van.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:29

Aroma diffuser indd! Action heeft ze te koop voor 10,-.

Vullen met water wat druppels olie erin en klaar. Zelf ben ik gek op de Olies van bridgewater (deze koop ik altijd bij de intratuin maar zijn ook te bestellen op internet)

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:30

^ Ohh, bridgewater is ook een heerlijk merk inderdaad!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:32

Waxmelts, en dan juist niet de scent chips (te chemisch van geur) maar inderdaad puresoap, yankee Candle en bridgewater Candle company (laatste ook te krijgen bij intratuin). Wel iets duurder maar blijven veel langer lekker ruiken!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:33

Yanke Candles

noahlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:42

ik maak alles schoon met citronella. Kost echt bijna niks... 60 eurocent bij de plus.
Blijft lang hangen...heerlijk

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:44

Ik gebruik scent chips, heerlijk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:42

Ik was tweewekelijks (en soms wekelijks als ik ook die van mijn ouders te oppas heb gehad) de mand van de (oppas)hond met azijn en zet ook elke dag lekker de tuindeur open om te luchten. Daarnaast stofzuig ik elke dag dat ze er is/zijn en in ieder geval als ze weer naar huis gaat/gaan, af en toe dweilen (de ene keer met zo'n synthetisch geurtje uit de supermarkt en de andere keer met dettol) en je ruikt niets.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:48

In de woonkamer brand ik in de donkere maanden ook altijd ScentChips. Niet perse voor de frisheid, maar gewoon omdat ik het zelf zo lekker en gezellig vind. Om het fris te houden dweil ik gewoon lekker vaak met Dettol Citroen <3.

Ik heb echter een lange gang van 12 meter lang en hier kan ik alleen direct luchten door de voordeur open te zetten. Met natte schoenen of zweetschoenen in de zomermaanden vind ik een gang toch al snel muf ruiken, ook de kleine gangetjes :j. Ik heb dus in die gang één zakje van Bridgewater staan, de Pomegranate. Ik vervang 'm misschien eens in de 4 a 5 maanden. íédereen die hier binnen komt geeft een opmerking over hoe lekker het altijd ruikt. Echt aanraders :j.

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:10

Hier ook ScentChips, zoals meerdere mensen in dit topic :)

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:18

Wij hebben twee grote honden en stofzuigen en dweilen iedere dag.
Dweilen doe ik met schoonmaakazijn (geurkiller!) en soms een scheutje wasverzachter van Robijn.

Als de hond in de sloot is geweest zetten we zo nu en dan vanilla kaarsjes nodig en druppelen we daar nog wat geurolie in.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:20

In een studentenhuis is het ook best een opgave om te zorgen dat je kamer (en het huis) niet teveel stinkt.
Behalve zo vaak mogelijk eventjes alle ramen en deuren tegen elkaar open zetten gebruik ik ook van die stokjes en zo'n brandertje met olie, mijn kamer ruikt in ieder geval lekker fris :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:20

Ik gebruik van die smeltwaxjes of hoe het ook heet. Heb een gigantische verzameling van allemaal verschillende geuren haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:21

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-22 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:24

Ik heb van die zakjes voor in de stofzuiger. Ruikt erg lekker!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:34

Ik zweer bij scent chips :D net als de meeste hier! Je hebt van scent chips ook olie welke je in een glas doet met lont, lont steek je aan en vervolgens blaas je die weer uit waardoor hij blijft smeulen. Blijf je langer ruiken dan de waxjes. Wat ik ook nog wel is wil doen is in de branders voor de waxjes een scheutje wasverzachter doen ;) vooral op de slaapkamer is dat lekker, trekt je beddengoed in. Of gewoon een pannetje met water en wasverzachter op het vuur alla roy donders :D