Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind het een leuke bijkomstigheid dat je meteen her en der kaarsjes in je huis hebt branden. Zoals sommigen van jullie weten, heb ik nagenoeg geen reukvermogen meer. Hierdoor zie ik het nu maar als een soort gewoonte die ik voor de sier aanhoud. En ach, ik weet van geheugen nog wel hoe mijn favoriete geuren het huis doen ruiken. Sunrise_ schreef:Roosch schreef:Ik gebruik Scent chips, ben ik zo verslaafd aan..
Ohnee ik heb het opgezocht (ik kende het niet). Ik voel een nieuwe verslaving aankomen.
elke keer weer
DatBenIkNou schreef:Ik heb zo'n electrische aroma diffuserlamp. Daar doe je geurdruppels en water in wat verdampt. Is ook een leuk item om te zien, een lamp die van kleur van kleur verandert.
[ [url=m/pAMFfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
. Ik heb dus in die gang één zakje van Bridgewater staan, de Pomegranate. Ik vervang 'm misschien eens in de 4 a 5 maanden. íédereen die hier binnen komt geeft een opmerking over hoe lekker het altijd ruikt. Echt aanraders
.
net als de meeste hier! Je hebt van scent chips ook olie welke je in een glas doet met lont, lont steek je aan en vervolgens blaas je die weer uit waardoor hij blijft smeulen. Blijf je langer ruiken dan de waxjes. Wat ik ook nog wel is wil doen is in de branders voor de waxjes een scheutje wasverzachter doen
vooral op de slaapkamer is dat lekker, trekt je beddengoed in. Of gewoon een pannetje met water en wasverzachter op het vuur alla roy donders