nee ik vind het ook niet normaal dat meiden van 17 alleen op vakantie zijn in het buitenland en dan idd waterpijp enzo roken vind ik ook niet normaal op die leeftijd!
dus ben het helemaal eens met koudbloedkim!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartenn schreef:KoudbloedKim schreef:Ja... dat is ook echt wat ik ermee bedoel.
"Wat bedoel je er dan mee, KoudbloedKim?"
Daar bedoel ik mee dat ik ten eerste mijn kind van 17 niet in haar eentje (zonder ouders i.i.g) naar een vreemd land liet gaan en al zeker niet als ze zich in situaties als deze mengde.
Dat heeft hier toch helemaal niks mee te maken? Hou je commentaar lekker voor je, TS stelt een specifieke vraag over een gebaar en de rest is irrelevant.
Suzanne F. schreef:Er bestaat ook een soort drugs die je op je tanden/tandvlees moet smeren. Ik weet niet hoe het heet.
Maar zo in combinatie met het waterpijp voorstel kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Ik zou er ver van wegblijven.
Ben je trouwens echt 17 jaar? En dan alleen met een vriendin naar Turkije?
Zit je in Voyage Belek toevallig?

Molfre schreef:Turkse moeder van mijn Turkse vriend zegt 't ook niks, die kwam met 'misschien moet ze dr tanden beter poetsen'
Wat is er trouwens verkeerd aan het roken van een waterpijp? (mits daar geen drugs in zit) Is gezonder dan gewoon roken en veel lekkerder
Molfre schreef:Turkse moeder van mijn Turkse vriend zegt 't ook niks, die kwam met 'misschien moet ze dr tanden beter poetsen'
Wat is er trouwens verkeerd aan het roken van een waterpijp? (mits daar geen drugs in zit) Is gezonder dan gewoon roken en veel lekkerder