Raar handgebaar in Turkije, wat betekend het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:05

idd deed ik ook altijd toen ik 17 was :P

nee ik vind het ook niet normaal dat meiden van 17 alleen op vakantie zijn in het buitenland en dan idd waterpijp enzo roken vind ik ook niet normaal op die leeftijd!

dus ben het helemaal eens met koudbloedkim!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:08

Maartenn schreef:
KoudbloedKim schreef:
Ja... dat is ook echt wat ik ermee bedoel. :roll:
"Wat bedoel je er dan mee, KoudbloedKim?"
Daar bedoel ik mee dat ik ten eerste mijn kind van 17 niet in haar eentje (zonder ouders i.i.g) naar een vreemd land liet gaan en al zeker niet als ze zich in situaties als deze mengde.

Dat heeft hier toch helemaal niks mee te maken? Hou je commentaar lekker voor je, TS stelt een specifieke vraag over een gebaar en de rest is irrelevant.

HO HO

Iemand reageerde op haar reactie en zij ligt het toe en dan geef jij zo een reactie van jezelf terwijl je er niet mee hoeft te bemoeien? :roll:

Ontopic:
Ik heb trouwens geen idee TS. Denk ook niet dat het het gebaar voor pijpen is, die is toch anders lijkt mij :')

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:10

Suzanne F. schreef:
Er bestaat ook een soort drugs die je op je tanden/tandvlees moet smeren. Ik weet niet hoe het heet.
Maar zo in combinatie met het waterpijp voorstel kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Ik zou er ver van wegblijven.

Ben je trouwens echt 17 jaar? En dan alleen met een vriendin naar Turkije?
Zit je in Voyage Belek toevallig?

Ik denk ook dat dit bedoeld word..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:11

Waar staat eigenlijk expliciet dat TS die waterpijp übethaupt gerookt heeft.

En wat een bekrompen bemoeizucht. Moet iemand op 17-jarige leeftijd dan nog maar aan moeders handje lopen? Mag er dan niets geprobeerd worden? Is een flirt, een feestje en een beetje losbandigheid dan verboden? Kom op, je bent maar 1 keer jong. Dit zijn juist die dingen waar men van leert.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:11

Turkse moeder van mijn Turkse vriend zegt 't ook niks, die kwam met 'misschien moet ze dr tanden beter poetsen' :')

Wat is er trouwens verkeerd aan het roken van een waterpijp? (mits daar geen drugs in zit) Is gezonder dan gewoon roken en veel lekkerder :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:14

Molfre schreef:
Turkse moeder van mijn Turkse vriend zegt 't ook niks, die kwam met 'misschien moet ze dr tanden beter poetsen' :')

Behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden :')
Zien jullie wel dat het allemaal wel meevalt met TS :')

Maartenn

Re: Raar handgebaar in Turkije, wat betekend het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:19

Dat jullie op 17-jarige leeftijd alleen op vakantie gaan en waterpijp roken niet oké vinden moeten jullie zelf weten, maar dit topic is toch niet bedoeld om daar commentaar op te geven? Maak dan zelf een topic aan, 'vanaf welke leeftijd alleen op vakantie' of 'waterpijp roken wel of niet'.

Daar sloeg mijn reactie ook op, dat zijn gewoon zaken die niets met de vraag van TS te maken hebben. Als TS zulke dingen wil doen is dat haar zaak, het is niet aan bokt om te bepalen of zij dat mag of niet.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:21

Raar gebaar, geen idee wat het betekent,
Maar ben erg benieuwd :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:25

Mijn man, geboren en getogen in turkije, heeft ook geen idee.

Misschien wilden ze nog een hapje eten met jullie?

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:29

Sigaret? Misschien durfden ze dat niet echter uit te beelden omdat het dan juist op pijpen lijkt...

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 18:32

Jongens, we hebben geen waterpijp gerookt en het zal wel idd drugs geweest zijn. :)

Verder hoef ik niet te reageren op 17-jarige leeftijd dingen, eigen verantwoordelijkheid en hebben jullie niks mee te maken lijkt me?

Thanks voor het antwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:35

Molfre schreef:

Wat is er trouwens verkeerd aan het roken van een waterpijp? (mits daar geen drugs in zit) Is gezonder dan gewoon roken en veel lekkerder :)

Waterpijp roken is zeer zeker niet gezonder dan sigaretten roken, het is zelfs slechter voor je longen. Waterpijp hoor je volgens de Turkse meneren hier beneden zelfs niet over je longen te roken, alleen in je mond.

Mijn gok is inderdaad dat ze iets van drugs bedoelden, het is ook vrij gangbaar om cocaïne e.d over je tandvlees heen te smeren (wordt ongeveer even snel in je bloed opgenomen als wanneer je het snuift)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:36

Molfre schreef:

Ik lig nu helemaal onder mijn stoel van het lachen :')

Misschien hadden ze echt wel een tandenstoker nodig??

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:38

Als het cocaïne over je tandvlees smeren zou zijn geweest hadden ze toch gewoon over hun tandvlees kunnen wrijven?
Of misschien waren ze gewoon te stoned :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:12

Sommige mensen hier waren roomser dan de paus op hun 17e? :7

Gek TS. Ik ben érg benieuwd naar hun pijp-ervaringen als dat in hun beleving met de tanden op elkaar gaat :') Hoe dan ook waarschijnlijk wijs dat jullie naar huis gegaan zijn.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:41

Er is toch een film waar dat gebaar gemaakt wordt, kan even niet op de naam komen, is een comedy met een dictator.
Edit the Dictator :D