bigone schreef:Helaas gebeurt dit zo ontzettend vaak, vooral als er bezuinigingen of reorganisaties zijn dan is het al snel raak. Iedereen is bang voor zijn functie en ziet een ander als bedreiging dus dan is het vaak raak met allerlei steken onder water tot proberen in een goed blaadje bij leidinggevenden te komen ten koste van anderen.
dat dus, mijn moeder was eerder boventallig gesteld, maar door de pno (hogere mensen artsen ect,) word mam zeer gewaardeerd en is dus gebleven ,
maar daarna begon dus alle ellende op de werkvloer, ... en dus ook achter dr rug om , niemand mocht iets weten , nee natuurlijk niet is een heel smerig spelletje wat er gespeeld word!
me ma werkt overigens in de zorg, ze heeft meerdere lokaties onder haar hoede , en deed echt van alles, !! als de bepaalde teams het niet redde op de vloer ging me moeder zelfs zelf helpen , ook omdat ze het heel leuk vind om met mensen dementerende bejaarde , te werken en niet hele dagen op kantoor roosters maken ect , .. maar ma kan dus echt van alles en doet dat dus ook , papier , op de vloer, met mensen .. ect , .. tis haar passie en haar leven en ze heeft overal zo enorm hard voor gewerkt om te komen waar ze nu is , in de functie die ze nu bekleed, en door bepaalde mensen word haar dit afgepakt, ik ben er echt boos over, hoor mag je gerust weten , maar goed hoop dat ma zo sterk staat en het bedrijf verder zo enorm hard op de bek gaat! dat ze hier heel heel veel spijt van gaan krijgen
gelukkig heeft mam inside nog veel vrienden en vriendinnen zitten die haar op de hoogte houden van de verhalen en dingen dat doet ook veel goeds, zo kwam ze dus ook echt alle leugens te weten die er door de intrem doos als leidinggevende als lijkenbaanpikkende mensen gezegd werd en worden want het gaat maar door en door helaas ..